ההסדר צועד על קיבתו: יום הוקרה מיוחד לטבחים ומנהלי התחזוקה

איגוד ישיבות ההסדר ערך יום הוקרה מיוחד עבור עובדי המטבחים ומנהלי התחזוקה בישיבות ההסדר, שנהנו מסיור חווייתי באופניים חשמליים וג'יפים | רמ"ט האיגוד, אורי פינסקי :"הזדמנות גדולה להעלות על נס את עבודתכם הקשה והמסורה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/11/21 21:07 יט בכסלו התשפב

ההסדר צועד על קיבתו: יום הוקרה מיוחד לטבחים ומנהלי התחזוקה
יום הוקרה, צילום: יח"צ איגוד ישיבות ההסדר

למעלה מ-60 עובדי תחזוקה ומטבח מעשרות ישיבות הסדר ברחבי הארץ השתתפו היום (ג') ביום גיבוש והוקרה של איגוד ישיבות ההסדר. יום ההוקרה שנערך בישיבת ההסדר שעלבים, נפתח בשיחה עם רמ"ט האיגוד, אורי פינסקי שהודה לנוכחים על מסירותם והשקעתם העצומה בתלמידי הישיבות.

"מפעל ישיבות ההסדר הוא מכלול שלם של לימוד תורה, שירות צבאי איכותי ועשייה, יחד כולם קדושה. על מנת להצליח אנו זקוקים לבסיס האיתן שאתם מעניקים עבורנו באהבה גדולה, תוך הקדשת שעות עבודה ארוכות ומאומצות למען מאות תלמידינו. היום הזה מהווה הזדמנות להעלות על נס את עבודתכם הקשה ולהודות לכם ולבני ביתכם על מסירות אין קץ, יישר כוחכם", אמר פינסקי.

נציג ראשי הישיבות, ראש ישיבת ההסדר שעלבים הרב מיכאל ימר, ברך בשם ראשי הישיבות את העובדים. "אני מודה לכם על עבודת הקודש הקשה והמאומצת שאתם מבצעים מדי יום ביומו לאורך שנים. בזכותם יכולים תלמידי הישיבות לשקוד על התורה והעבודה מתוך רווחה ונוחות. זכות התורה תעמוד לכם ולבני ביתם".

צילום: יח"צ איגוד ישיבות ההסדר

לאחר דברי הפתיחה, יצאו המשתתפים לסיור חווייתי באוויר הפתוח באופניים חשמליים וג'יפים לפי בחירתם, ולאחר שעתיים אינטנסיביות בשטח התיישבו לארוחת צהריים מפנקת, שהפעם לא הם הכינו לשם שינוי.

בסיום ארוחת הצהריים התיישבו העובדים לסדנאות העשרה עם השף חיים פרסול ויועץ הבטיחות אלי פרקל, שהעניקו להם טיפים לייעול מערך הסרוויס, בטיחות בעבודת המטבח ותברואת מזון, לצד טיפים לחיזוק האלמנטים התזונתיים בבישול ולגיוון בארוחות. בנוסף, נהנו המשתתפים מסדנה שהעביר ליאור פסל על התמודדות עם לחץ וניהול זמן.

"אני מבקש להודות לכלל אנשי האיגוד ולישיבת שעלבים על היום הנהדר הזה", ציין עמירם ג'רפי שמזה 28 שנים משמש כמנהל התחזוקה בישיבת ההסדר אור עציון. "בעזרת השם נמשיך עם המפגש הזה גם בשנים הבאות בכל הכוח. תודה רבה  לכל המארגנים והשותפים ביום המוצלח הזה".

בסיום היום קיבל כל עובד את ספרו של בוגר ישיבת ההסדר שעלבים, עו"ד שלום וסרטייל, "בין גזרי ים סוף", בו הוא מגולל את חוויותיו כלוחם הסדר בחיל השריון במהלך מלחמת יום הכיפורים. בנוסף לתשורה בדמות אוזניות מתקדמות בהן יוכלו לשוחח תוך כדי עבודה מבלי לפגוע ברמת המוסחות והריכוז ולהעלות את רמת הבטיחות בעבודה.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן