נטלי אוקנין הופיעה בסרטון של אגד: "מרגלת משתתפת בפרסומת?"

הישראלית עובדת חברת אגד, נפגשה עם עורך דינה וסיפרה לו כי הופיעה בפרסומת של חברת התחבורה הציבורית, בה עובד גם בעלה שנעצר - הסרטון ישמש כראיה נגד החשד הטורקי כי מדובר במרגלים | בני הזוג פגשו לראשונה נציגים רשמיים של משרד החוץ

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 16/11/21 21:37 יב בכסלו התשפב

נטלי אוקנין הופיעה בסרטון של אגד: "מרגלת משתתפת בפרסומת?"
צילום: צילום מסך מסרטון הפרסומת

נטלי אוקנין שנעצרה לפני מספר ימים בטורקיה יחד עם בעל מורדי בחשד לריגול, נפגשה הערב (ג') לראשונה עם עורך דינם ניר יסלוביץ'. הישראלית ממודיעין מסרה לעורך הדין מידע על סרטון שעשוי להועיל לקו ההגנה של בני הזוג.

בני הזוג הם נהגי אגד במקצועם, ואוקנין סיפרה בפגישה על סרטון פרסומת של חברת "אגד" בו לקחה בעבר חלק. נטלי היא טענה בפני עורך דינה כי לא ייתכן שמרגלת תצטלם ותופיע בפרסומת. "היא אמרה לי 'תגיד לי, הודיעו שאני השתתפתי בפרסומת של אגד? נראה להם שמרגלת משתתפת בפרסומת של אגד? על מה הם מדברים בכלל?'", סיפר לאחר פגישתם.

(הסרטון בו הופיעה אוקנין)

עורך הדין יסלוביץ' אמר לאחר הפגישה: "הערעור הוגש היום ואנחנו מלאים תקווה ואמונה שרשויות החוק בטורקיה ימצאו לנכון לבוא ולקבל את הטיעונים כבדי המשקל בערעור". על הםיגשה אמר עם נטלי אמר: "לא ראיתי אישה רגילה - ראיתי לביאה. היא התרגשה כמובן לראותי והיא שאלה אותי מה שלום ילדיה ומה הם יודעים על הפרשה".

מוקדם יותר היום, לראשונה, נפגשו עם בני הזוג אוקנין נציגים רשמיים של משרד החוץ הישראלי. קונסול ישראל באיסטנבול רונן לוי, ביקר את נטלי, את מורדי ביקר הקונסול הכללי אודי איטם. ממשרד החוץ נמסר: "הדיפלומטים הישראלים נפגשו גם עם רשויות בתי הכלא על מנת להבטיח כי בני הזוג יקבלו תנאים הנאותים וראויים. הביקורים ארכו פרק זמן ארוך ובמהלכם גם הועבר לבני הזוג הביגוד והציוד הנדרש".