טעות בזיהוי האלימות בחברה הערבית: גבר נרצח בהלוויה

שני צעירים נורו בעודם יוצאים ממסע הלוויה בג'לג'וליה, כאשר על פי הערכה היעד היה דווקא מי שנפצע קשה. מותו של ההרוג נקבע בבית החולים מאיר, שם התפתחה מהומה | בנט על האלימות הערבית: "מטפלים בבעיות שהתרגלנו שאין מה לעשות איתן"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 16/11/21 16:28 יב בכסלו התשפב

האלימות בחברה הערבית: גבר נרצח בהלוויה
זירת האירוע, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

האלימות הקשה בקרב החברה הערבית נמשכת. שני גברים נפצעו היום (ג') בעודם יוצאים ממסע הלוויה בבית העלמין בג'לג'וליה. מהירי נפגע אנושות גבר בן 52 ומותו נקבע בבית החולים מאיר. פצוע נוסף בן 32 נפצע באורח קשה ומטופל בבית החולים, כך נמסר ממשטרת ישראל. 

ממד"א נמסר כי בשעה 12:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירקון על 2 פצועים בג'לג'וליה. חובשים ופראמדיקים העניקו טיפול רפואי ופינו את שני הפצועים לבית החולים, כאשר הצעיר שבהם היה עם פציעות חודרות. 

החובשים של מד"א מוחמד עודה וחן בן עמי סיפרו: "הגענו למקום והייתה המולה גדולה. שני הפצועים שכבו כשהם סובלים מפצעי ירי בגופם. גבר כבן 50 היה מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה והתחלנו לבצע בו פעולות החייאה מתקדמות שכללו עיסויים והנשמות, הכנסנו אותו לניידת הטיפול הנמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך המשך ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי. פצוע נוסף שהיה מעורפל הכרה טופל במקום ופונה לבית החולים כשמצבו קשה".

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נשא דברים מוקדם יותר השבוע בפתח ישיבת צוות השרים למאבק בפשיעה ובאלימות בחברה הערבית: "אנחנו מטפלים באופן סדור בבעיות שכבר התרגלנו שאין מה לעשות איתן. המשימה שלנו היא לא להוריד את הרגל מהגז, אלא להמשיך בכל הכוח עד להשלמת המשימה"