בנט נפגש עם השגרירה: "יש שוני משמעותי בין המציאות בישראל לבין מה ששומעים עלינו במסדרונות האו"ם"

ראש הממשלה נפגש עם שגרירת ארה"ב באו"ם, לינדה תומאס-גרינפלד, במשכן הכנסת. במפגש אמר בנט "יש שוני משמעותי בין המציאות בישראל לבין מה ששומעים עלינו במסדרונות האו"ם. אני מודה לך על כך שאת מייצגת קול של הגינות והיגיון"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 22:16 יא בכסלו התשפב

בנט נפגש עם השגרירה: "יש שוני משמעותי בין המציאות בישראל לבין מה ששומעים עלינו במסדרונות האו"ם"
בנט עם שגרירת ארה"ב באו"ם, צילום: לע"מ

ראש הממשלה, נפתלי בנט, נפגש היום (ב') עם שגרירת ארה"ב לאו"ם, לינדה תומאס-גרינפלד, במשכן הכנסת. בפגישה השתתף גם שגריר ישראל לאו"ם, גלעד ארדן. "גברתי השגרירה, ברוכה הבאה לישראל. טוב לראות אותך שוב ואני שמח במיוחד שהפגישה הזו נערכת כאן, בירושלים". 

בהמשך ציין בנט את חוסר האמת שקיימת במסדרונות האו"ם "יש שוני משמעותי בין המציאות בישראל לבין מה ששומעים עלינו במסדרונות האו"ם. אני מודה לך על כך שאת מייצגת קול של הגינות והיגיון במוסד ששנינו יכולים להגיד עליו באופן אובייקטיבי שהוא מוטה נגד ישראל."

(בנט בפגישה עם שגרירת ארה"ב באו"ם).

"אני מקווה שבזמן ביקורך תקבלי תמונה טובה יותר לגבי האתגרים הייחודיים שאנו מתמודדים עמם כאן, עם ארגוני טרור שנתמכים על ידי איראן וממוקמים לאורך גבולותינו. אני יודע שארה"ב, ואת באופן אישי, תמיד תמכתם בנו לאורך השנים, עמדתם לצדה של ישראל וביטאתם קול של אמת." ציין ראש הממשלה.

לסיכום אמר בנט: "גברתי השגרירה, הקדשת את רוב חייך לשירות הדיפלומטי ולחתירה לצדק וסובלנות, והבהרת שבכוונתך להמשיך לחתור לכך באו"ם. אני מאחל לך ביקור נפלא כאן בישראל, אנו רואים בך ידידת אמת".

צילום: לע"מ