מרגש: עודד קטש ודורון שפר נכנסים להיכל התהילה של מכבי

צמד שחקני העבר שנחשב לצמד "קטשפר" יכנסו להיכל התהילה. טקס העלאת הגופיות שלהם יתקיים ביום רביעי הקרוב במשחק בין מכבי למונאקו. דורון שפר: "העיתוי בכלל לא מקרי. בשנת היובל שלי, בהיכל מנורה במדי מכבי רגע לפני חג המכבים אני נכנס להיכל התהילה"

חדשות כיפה ינאי קאפח, חדשות כיפה 15/11/21 19:47 יא בכסלו התשפב

מרגש: עודד קטש ודורון שפר נכנסים להיכל התהילה של מכבי
דורון שפר לאחר חזרתו בתשובה, צילום: flash 90

דורון שפר ועודד קטש יכנסו להיכל התהילה של מכבי תל אביב בכדורסל ביום רביעי הקרוב. הקבוצה תערוך לשחקנים טקס קצר ובו יעלו את הגופיות שלהם לתקרת ההיכל ויוקרנו קטעי וידאו מעברם המפואר בקבוצה.

דורון שפר החל את קריירת המשחק המקצוענית שלו ב1990 בקבוצה "גלבוע גליל" איתה זכה לאחר מכן באליפות. ב-1993 עבר לשחק באוניברסיטת קונטיקט שבארה"ב, שם זכה לכינוי החיבה "אייס-מן" (איש הקרח) בשל קור רוחו. לאחר מכן ניסה את מזלו בnba וכשזה לא צלח חזר למכבי תל אביב שאיתה זכה בסך הכל ב-4 אליפויות. בשנת 2000 הודיע על פרישה מהמשחק עקב התמודדות עם מחלת הסרטן. במהלך ההתמודדות עם המחלה נסע שפר להודו בחיפוש רוחני שלאחר מכן יהפוך לחזרה בתשובה.

שפר התייחס לבחירתו בפוסט מרגש בחשבון הפייסבוק שלו: "למרות שעברו כ 13 שנים מאז פרשתי ממשחק הכדורסל המקצועני זו הזדמנות נהדרת נוספת בשבילי בעיקר לומר תודה גם אם בעבר חשבתי אחרת היום אני יודע שהאליפויות, הגביעים, התארים האישיים והכסף כולם היו בונוסים על הדרך". כתב דורון שפר ביחס לבחירה שלו להיכל התהילה כוכב העבר בכדורסל הוסיף "במהלך השנים התבהר לי שמשחק הכדורסל והנפשות הפועלות בו היו בשבילי (ועדיין) מתנה מופלאה שדרכם התאפשר ומתאפשר לי ללמוד על עצמי, על החיים ובעיקר לגדול ולהתפתח כאדם".

תודה לשחקנים ולמאמנים, תודה למנהלים ולאוהדים, תודה לשופטים, ולכתבים, תודה לצהובים ולאדומים, תודה לניצחונות ולהפסדים, תודה למשבחים ולמבקרים, תודה לשיאים ולמשברים, תודה למשפחה ולהורים ותודה לטליה ולילדים" הודה שפר

לסיכום שפר הרהר כמה הבחירה שלו להיכל התהילה דווקא עכשיו היא בכלל לא מקרית וכתב: "בשנת היובל שלי, בהיכל מנורה במדי מכבי רגע לפני חג המכבים אני נכנס להיכל התהילה והתחושה היא שמה שנשאר זה לומר הללויה מי כמוך באלים ה' ".