כתב אישום: התחזתה לצעירה דתייה וסחטה מיליון שקלים

לאחר שנחשפה בתוכנית "המתחזים", המשיכה אישה כבת 68 להעמיד פנים שהיא צעירה דתייה בת 20 וכך לסחוט כספים מצעיר חרדי, בטענה כי היא מתקרבת לדת. כתב האישום מייחס לה סחיטה באיומים ועבירות של קבלת דבר במרמה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 15/11/21 17:57 יא בכסלו התשפב

כתב אישום: התחזתה לצעירה דתייה וסחטה מיליון שקלים
אילוסטרציה, צילום: shutterstock

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום (ב') לבית משפט השלום בירושלים כתב אישום נגד בת שבע לוי, תושבת גבעת זאב בת 68, זאת לאחר שהתחזתה לאחרת והציגה מצגי שווא בפני המתלוננים. כתב האישום מייחס לנאשמת עבירות של קבלת דבר במרמה, סחיטה באיומים, קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ואיומים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד תמר איבלמן, בין השנים 2021-2008 נהגה הנאשמת להציג מצגי שווא שונים בפני אנשים רבים, על פי רוב נהגה להציג את עצמה כצעירה כבת 20 בשם אפרת לוי אשר עובדת ברשות השידור. בעניינו של אחד המתלוננים יצרה קשר טלפוני יומיומי קרוב בו הציגה את עצמה כמי שמנסה להתחזק ולהתקרב לדת ביודעה כי מדובר באדם בעל אורח חיים חרדי.

בדרך זו רכשה את אמונו ונוצר קשר קרוב בו החלה לבקש ממנו מימון לשכר דירה, סיוע ללימודים ובהוצאות פרטיות. לאחר שהציגה בפניו מצגי שווא מתמשכים בנוגע לזהותה, מצבה האישי והמשפחתי ולכך שנקלעה לקשיים כלכליים בעקבות התקרבותה לדת הצליחה הנאשמת להביא את המתלונן למצב בו הוא מממן ומכלכל אותה באופן מלא במשך למעלה מ-10 שנים. בדרך זו הנאשמת קיבלה במרמה מהמתלונן למעלה ממיליון שקלים.  

בנוסף, אף לאחר שנודע דבר התחזותה במסגרת תכנית התחקירים "המתחזים", הנאשמת פעלה שוב באופן זהה כאשר פנתה לאדם נוסף גם הוא בעל אורח חיים חרדי והוציאה ממנו באופן דומה כספים בסך של כ-20 אלף שקלים, תוך שהיא מציגה עצמה כבחורה צעירה בשם אפרת המתקרבת לדת ונקלעה לקשיים כלכליים.

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן