אביו של אביר קארה לפעיל ליכוד: "אני חמוש, תיזהר, אני אירה בך"

בהפגנה מול בית הוריו של חבר הכנסת מימינה, איים אביו על מפגין שהתגרה בו: "אני חמוש אני אירא בך" | חבר הכנסת בתגובה: "האנשים הללו יתנו את הדין על הטרדה. זה רק מדרבן אותי להצליח"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/11/21 07:51 יא בכסלו התשפב

אביו של אביר קארה לפעיל ליכוד: "אני חמוש, תיזהר, אני אירה בך"
קארה, צילום: אבשלום ששוני / פלאש 90

פעיל הליכוד רמי בן יהודה הגיע אמש (ש') לביתם של הוריו של חבר הכנסת מימינה אביר קארה, בכדי למחות על בחירתו של בנם להצטרף לממשלה עם מרצ ורע"מ. אלא שההפגנה יצאה מכלל שליטה. בסרטון שפרסם בן יהודה נראה אביו של קארה  בחצר אומר למפגין: "אני חמוש אני אירה בך", המפגין החזיר לו ואמר: "אתה חמוש תירה בי? אתה תירה בי? אבא של אביר קארה אומר שיירה בי?".

לפני התקרית עלה בן יהודה לשידור חי בפייסבוק שם אמר: "היום תהיה הצגה אצל אביר קארה. פעם ראשונה אשתו תרגיש והילדים שלו". והוסיף: "לא צריך לאפשר לבוגדים עלובים, למשת"פים של האחים המוסלמים שמוכרים את מדינתנו, שיהינו ממנעמי השלטון", הוסיף. "נגיע לווילה שלהם בהתנחלות גבעון החדשה. בוא נגיד לשכנים שלהם שיש להם שכן בוגד".

אביר קארה הגיב לדברים בציוץ בטוויטר וכתב: "חבורת עבריינים הגיעו לבית של הוריי, הפגינו מול אבא שלי - אדם מבוגר בן 80, אזרח שאין לו קשר לפוליטיקה, שלחם בכל מלחמות ישראל ממקימי מפעל ההתיישבות והטיחו בו קללות ונאצות. כשאבי הקשיש איבד את עשתונותיו הם רצו לערוץ 20 עם הקטעים חתוכים וערוכים. אני מצרף להנאתכם סרטון של האדם גס הרוח וחסר הגבולות כשהוא מאיים על בני ואשתי ומסית נגדי", הסרטון בו הוא אומר כי "היום תהיה הצגה אצל אביר קארה".

הוא הוסיף כי "האנשים הללו יתנו את הדין על הטרדה. למי ששומר עלינו מלמעלה הם מזמן לא דופקים דין וחשבון מוסרי. אני מודיע לכם: גם אלף איומים עוד אלף זרקא וזרקא על משפחתי ואלף סילופים ואלף קללות ואלימות, לא ישברו אותי. זה רק מדרבן אותי להצליח", סיים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן