סוף עצוב מאוד: אותרה גופתו של ינאי רימון שנפל לנהר במקסיקו

גופתו של בן ה-25 משדרות אותרה לאחר שלושה ימי חיפושים. המשפחה הודתה לכל מי שלקח חלק בחיפוש אחר בנם: "ינאי אהובנו נמצא ללא רוח חיים בשעות האחרונות במקסיקו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/11/21 20:04 ט בכסלו התשפב

סוף עצוב מאוד: אותרה גופתו של ינאי רימון שנפל לנהר במקסיקו
ינאי רימון ז"ל, צילום: מתוך פייסבוק

גופתו של ינאי רימון משדרות, שנעדר מאז יום רביעי האחרון בשעה 23:00 לאחר שנפל לנהר גועש, אותרה בדרום מקסיקו. רימון נפל מגובה של חמישה מטרים באזור צר וקניוני לנהר סמוך לעיירה בשם לאס נובס - ונסחף. כוחות מקומיים וישראליים פתחו בחיפושים נרחבים אחר רימון, שהסתיימו הערב (ש') עם איתור גופתו לא רחוק מהמקום שבו החליק בגבול מקסיקו-גאווטמלה. 

ינאי, בן 25 במותו, הוא השני בין ארבעת ילדיהם של נירית ודורי רימון, משדרות. ינאי התגייס ליחידת העילית דובדבן לאחר שנת שירות בכפר הירוק והיה ללוחם ביחידת דובדבן, שחבריו לצוות היו לו לחברי נפש עד יום מותו. הוא יצא אל הטיול הגדול עליו חלם לאחר שירות קבע ביחידה כשהוא מצטרף אל חברי ילדותו שטיילו באזור. 

מהמשפחה נמסר: "משפחת רימון מודיעה ביגון כבד מנשוא כי ינאי אהובם, נמצא ללא רוח חיים בשעות האחרונות במקסיקו. ינאי, ילד של אור, גדל והתחנך בשדרות ואהב בכל ליבו את אנשי עירו. הוא ראה את הזולת בגובה העיניים ועשה למען הכלל ללא הרף".  

המשפחה הודתה לכל מי שלקח חלק בחיפושים בשלושת הימים האחרונים: "משפחת רימון אסירת תודה לחבריו של ינאי, חברים לחיים, חברי נפש, שמיד פתחו בחיפושים והבטיחו - לא חוזרים בלי ינאי. ליבנו יוצא אליהם ואל שורת החברים הארוכה שהצטרפה אליהם ולילות כימים לא פסקו מהניסיונות לאתר את ינאי, לא הרפו מהאמונה כי ימצא חי וישוב אליהם". במשפחה הודו גם לקהילה היהודית במקסיקו ולצוותי החיפוש שתמכו בחיפושים לאורך כל הדרך.