מצבו הבריאותי של ארדואן מעורר מחלוקת בטורקיה | צפו בתיעוד

בסרטון חדש שצובר תאוצה ברשתות החברתיות, נראה לכאורה הנשיא הטורקי מתקשה בהליכה ולא מניע את ידיו. באופוזיציה יש מי שטוען כי הנשיא לא יתמודד בבחירות בעוד כשנתיים בשל מצבו הבריאותי - בסביבתו מכחישים: "חדשות מזויפות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/11/21 22:55 כז בחשון התשפב

מצבו הבריאותי של ארדואן מעורר מחלוקת בטורקיה | צפו בתיעוד
ארדואן, צילום: shutterstock

לאחר שהשתתף בסוף השבוע שעבר בפסגת ה-G-20 ברומא, אתמול דיווחה התקשורת בטורקיה כי הנשיא, רג'פ טאיפ ארדואן, החליט שלא להמשיך לוועידת האקלים של האו"ם שהתקיימה בגלזגו, מכיוון שהסדרי הביטחון לא עמדו בציפיות. בסרטון חדש שעלה היום (ג') ברשתות החברתיות והפך ויראלי, נראה לכאורה ארדואן כשהוא מתקשה בהליכה וידיו אינן בתנועה.

בתגובה לטענות, פורסם  סרטון של ארדואן בעת שהוא משחק כדורסל במתחם הנשיאותי באנקרה, כאשר יחד אתו על המגרש היו יו"ר התאחדות הכדורסל הטורקית, שחקן ה-NBA לשעבר הידו טורקוגלו, ומפורסמים טורקיים נוספים.

ברשתות החברתיות היו מי שטענו כי הנשיא הטורקי בן ה-67, נועל נעליים מיוחדות לשמירה על איזון ובדרך כלל הן ננעלות על ידי זקנים.

בחודש שעבר טען במאמרו המומחה לטורקיה מהמועצה ליחסי חוץ, סטיבן קוק, כי מספר אירועים בחודשים האחרונים, בהם תועד ארדואן נעזר באשתו וביועציו כדי ללכת, מלמדים כי מצבו הבריאותי מידרדר, עד כדי ויתור על התמודדות בבחירות לנשיאות בעוד כשנתיים. מנהל התקשורת של ארדואן, טען לאחר פרסום המאמר, לפיו ייתכן שארדואן לא יתמודד בבחירות בשל מצבו הבריאותי, כי מדובר ב"חדשות מזויפות".

 

 

 

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן