איך מכוונים שעון חורף בטלפון? המדריך המלא

בעוד רגע אנחנו עוברים לשעון חורף, וכמו כל שנה נמשיך להיות בלחץ שלא נקום בזמן ואז הבוס יכעס עלינו. אז פעם אחת ולתמיד - איך מעדכנים את השעה בטלפון הסלולרי ואיך מוודאים באייפון את העדכון האוטומטי?

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 18/10/21 13:09 יב בחשון התשפב

איך מכוונים שעון חורף בטלפון? המדריך המלא
כך תוודאו שהשעון בטלפון הנייד התעדכן לשעון חורף, אילוסטרציה, צילום: shutterstock

בעוד פחות משבועיים, בלילה שבין שבת לראשון, 31 באוקטובר, כ"ה בחשוון, מדינת ישראל תיפרד לשלום משעון הקיץ ותעבור בשמחה ובששון לשעון החורף, ועל הדרך נרוויח כולנו עוד שעת שינה אחת. אבל, רבים חרדים מהרגע שבו יגלו שהתעוררו שעה מוקדם מדי כי הטלפון שלהם לא עדכן את המעבר בין השעונים. בדיוק בשביל זה אנחנו כאן, כדי להראות לכם מה אפשר לעשות ולהרגיע את החרדות שלכם. 

בגדול, רוב מכשירי הטלפון הניידים עושים את המעבר בין שעון קיץ לחורף באופן אוטומטי, אבל למקרה שנגעתם בהגדרות האלה בעבר ושיניתם אותם, ייתכן וזה לא יקרה, אז מה צריך לעשות ואיך מוודאים את המעבר האוטומטי בלי לקום ב-2:00 בלילה?

אנדרואיד

1. היכנסו להגדרות --- מערכת --- תאריך ושעה. 

2. לאחר מכן, ודאו שהגדרת "לפי אזור הזמן שמספקת הרשת" מסומנת ומוגדרת כ-"GMT+03:00 שעון ישראל (קיץ)". במידה וזה לא אזור הזמן שמוגדר, המשיכו לסעיף הבא.

כך תוודאו ששעון החורף מעודכן באנדרואיד,

כך תוודאו ששעון החורף מעודכן באנדרואיד, צילום: צילום מסך

3. בטלו את הסימון של "הגדרת אזור הזמן שמספקת הרשת", ולחצו על "אזור זמן" שמתחתיו. במסך שנפתח חפשו ב"אזור" את ישראל ותוכלו לראות למטה שמופיע תאריך תחילת שעון החורף בישראל - 31 באוקטובר 2021. אחרי כן, סמנו שוב את "הגדרת אזור הזמן" במסך הקודם. 

IOS

גם באייפון הדברים פשוטים, היכנסו להגדרות ---- כללי ---- תאריך ושעה ---- ודאו "כיוון אוטומטי" מסומן ו"שעון מקומי - ירושלים". 

כך תעדכנו את שעון החורף באייפון,

כך תעדכנו את שעון החורף באייפון, צילום: צילום מסך