אברי גלעד יעזוב את תוכנית הבוקר, מנחה כוכב נולד לשעבר יחליף אותו

המגיש הוותיק של תוכנית הבוקר של רשת 13 יפסיק להופיע על המסך בשעות הבוקר ובמקום זה יככב דווקא בערב. המחליף החדש מוכר דווקא בזכות הנחיית ריאליטי מוזיקלי והוא יגיש את התוכנית לצד רותם ישראל

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 17/10/21 16:07 יא בחשון התשפב

אברי גלעד יעזוב את תוכנית הבוקר, מנחה כוכב נולד לשעבר יחליף אותו
צילום: צילום מסך "העולם הבוקר"

בסוף החודש שעבר דווח כי איש התקשורת הוותיק, שמגיש באופן קבוע את תוכנית הבוקר של רשת 13, צפוי לעזוב את התוכנית "העולם הבוקר" לטובת רצועת השידור של השעה שבע בערב, הרצועה המקדימה למהדורה המרכזית שתנסה להוות חלופה לתוכנית חיסכון של קרן מרציאנו בחדשות 12. 

זהות המחליף נשמרה בסוד, עד שהבוקר (א') חשף עיתונאי וואלה דוד ורטהיים כי הכוכב המפתיע שככל הנראה יחליף את גלעד בהגשת תוכנית הבוקר הוא לא אחר מאשר צביקה הדר, שיכנס לתפקיד ההנחיה לצד רותם ישראל, מי שהייתה הפרשנית של "נינג'ה ישראל" לצד ניב רסקין ותצטרך לתרגל זוגיות טלוויזיונית חדשה. 

הדר, שהגיש במשך שנים רבות את תוכנית הריאליטי המוזיקלית "כוכב נולד", זכור גם בזכות "הקומדי סטור" ו"שמש", ובשנת 2017 עלתה תוכנית אירוח בהנחייתו, "מחר שבת" בערוץ 2, זו הייתה הפעם הראשונה שהנחה הדר תוכנית אירוח משלו ועתה, עם השינוי בלוח השידורים, הוא צפוי להיכנס לנעליו של גלעד ולהביא חידוש מרענן אחרי 15 שנה. 

רפואה שלמה. צביקה הדר

רפואה שלמה. צביקה הדר צילום: Miriam Alster / Flash90.

גלעד, לעומת זאת, יצטרך להתחרות מול נתוני הרייטינג המרשימים של תוכנית החיסכון על בין 9% ל-12%. לאחרונה סיפר גלעד בשידור חי בתוכנית, כי הוא איחר לקום בבוקר, לראשונה מזה 18 שנה.  "התעוררתי בשעה 6:15. פקחתי את עיני וראיתי 6:15. רצף של מחשבות. אהה שבת... יופי... לא לא שבת, יום אחר, מה אני עושה פה? פעם ראשונה שזה קורה לי ב-18 שנות הנחיית תכנית בוקר, פעם ראשונה". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן