מהפך בישיבת עתניאל: הרב אלחנן שרלו במקום הרב קלמנזון

ישיבת ההסדר בעתניאל הודיעה היום לתלמידיה ובוגריה כי ראש הישיבה המכהן ומי שעומד בראשה מיום הקמתה לפני 36 שנה ביקש לסיים את תפקידו בסוף השנה הנוכחית. "מדובר בהתפתחות, צמיחה וצעידה קדימה לעבר תיקון עולם במלכות שדי", אמר הרב קלמנזון

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 07/10/21 16:15 א בחשון התשפב

מהפך בישיבת עתניאל: הרב אלחנן שרלו במקום הרב קלמנזון
זה שיוצא וזה שנכנס. הרב בני קלמנזון והרב אלחנן שרלו, , צילום: אלחנן צוריאל

חילופי דורות בישיבת ההסדר בעתניאל: לאחר תהליך ממושך, הודיעה הישיבה כי הרב בני קלמנזון, מייסד וראש הישיבה מיום הקמתה לפני 36 שנה, החליט על סיום תפקידו: "הגיעה השעה להעביר חלק מהמשא אל הדור הבא". בסופו של התהליך שיחל רק בחודש אלול הבא, ייכנס לנעליו של הרב קלמנזון, אחד מרבני הישיבה, הרב אלחנן שרלו, שכעת יכהן כראש בית המדרש. 

"לקראת העברת ההנהגה קיימו, הרב בני והרב רא"ם (הכהן, ראש הישיבה בשותפות), התייעצויות עם צוות הר"מים בישיבה. ולאחר תהליך חשיבה מעמיק ומסודר הוחלט למנות את הרב אלחנן שרלו במקומו של הרב בני בהנהגת הישיבה. מועד ההתחדשות בהנהגת הישיבה יהיה בעזרת ה' בזמן אלול של השנה הבאה. עד אז ממשיך מו"ר הרב בני לכהן כראש הישיבה באופן מלא", נאמר בהודעה של הישיבה.

"לבקשת הרב רא"ם וצוות הר"מים, הרב בני ימשיך להשפיע ולהוות מקור תורה מרכזי ומשמעותי בישיבה גם לאחר ההתחדשות בהנהגת הישיבה בעזרת ה' לאורך ימים ושנים כנשיא הישיבה". 

"אנחנו מתפללים מעומק לב לפני ה' יתברך, אשר נתן לנו תורת אמת וחיי עולם נטע בתוכנו, שיברך את הרב אלחנן ברוח חכמה ובינה, רוח עצה וגבורה, רוח דעת ויראת ה', שיזכה להנהיג את בית המדרש ביחד עם הרב רא"ם לשנים ארוכות, ונזכה לראות את בית מדרשנו עולה ופורח, מגדיל תורה ומאדירה". 

"אני מאמין שמדובר בהחלטה נכונה וראויה", כתב הרב בני קלמנזון במכתב אישי לקהילת הישיבה והוסיף כי מדובר "באירוע של תקווה וצמיחה. לא מדובר בבריחה מאחריות, ולא מדובר במשבר. מדובר בהתפתחות, בצמיחה ובצעידה קדימה לעבר תיקון עולם במלכות שדי. הוצאת ישן מפני חדש, היא ברכת ה' יתברך לישראל. זוהי דרכו של עולם".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן