השקיע בתפילות? חשב שזכה באלפי שקלים בודדים, והופתע לגלות שהוא הזוכה היחיד בהגרלת הלוטו

תושב תל אביב שמילא טופס לוטו בערב כיפור בדק את הטופס ומצא כי זכה באלפי שקלים בודדים. לאחר שבישר לאשתו על הזכייה המינימלית, היא שמה לב לפרט קטן בטופס ששינה את כל התמונה. הזוכה "כל כך הודיתי לה' על הזכייה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/21 14:31 כג בתשרי התשפב

חשב שזכה באלפי שקלים בודדים, והופתע לגלות שהוא הזוכה היחיד בהגרלת הלוטו
הזוכה המאושר, צילום: יח"צ

בהגרלת הלוטו שהתקיימה ביום שלישי, ה-14/9/2021 זכה אדם יחיד מאזור תל אביב וגרף את הפרס הראשון במסלול הלוטו בסך של 7 מיליון שקלים. הזוכה נוהג מזה שנתיים באופן קבוע לשלוח טופס לוטו בכל הגרלה.

הזוכה סיפר כי בערב יום כיפור, לפני תחילת הצום, בדק את הטופס ששלח. "הוצגה לי הודעה עם הכיתוב כי סך הזכיות בטופס הוא 7,000,025 ₪. כשהסתכלתי על זה לראשונה הייתי בטוח שהמספר 25 מייצג איזשהו נומרטור וזכיתי בפועל ב-7,000 ₪ בלבד".

הזוכה מיד שיתף את אשתו בדבר הזכייה, אשר הסבה את תשומת ליבו מיד לטעותו: "מיהרתי לאשתי ואמרתי לה שזכינו ב-7,000 ₪. היא הסתכלה ואמרה לי במילים פשוטות: 'אתה רציני? כתוב פה שזכינו ב-7 מיליון ו-25 שקלים ולא ב-7 אלפים!'". לקח לי כמה שניות ועוד לא מעט בדיקות עד שנפל האסימון ומדובר בזכייה משנת חיים".

"אחרי שנרגענו קצת מהצהלות ישבנו יחד, צחקנו הרבה והתקשרנו לילדינו וביקשנו שיקדימו השנה ויגיעו מוקדם מהרגיל לפני הארוחה המפסקת. כשהם באו סיפרנו להם על היותנו הזוכים בפרס הראשון בלוטו. הם היו בהלם מוחלט בהתחלה. היו בטוחים שזה סוג של בדיחה או מתיחה. רק אחרי כמה דקות, אחרי שעיכלו את הבשורה המשמחת, הם התחילו להשתעשע ברעיון מה כל אחד יקבל מתנה לקראת חג סוכות ומה יעשה בו".

"יום כיפור הנוכחי, לא היה דומה לאף יום כיפור שחוויתי בכל שנותיי" ,סיפר הזוכה , "היה כל כך מוזר ופשוט לא יכולתי לעצום עין מרוב התרגשות. כל כך הודיתי לה' על הזכייה, שבאה לנו בול בתקופת החגים. אנחנו יושבים בסוכה - כפי שנאמר, בסוכות תשבו שבעה ימים, אז הפעם נחגוג מיליון על כל יום שנשב בסוכה!".

כשנשאל מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, השיב הזוכה: "הדבר הראשון שנעשה זה לשכור את שירותיו של יועץ כלכלי שיעזור לנו לקבל את ההחלטות הנכונות באחריות ובשום שכל. אבל אין ספק שלכבוד המאורע נחגוג עם כל הילדים והנכדים".

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן