צייר לך רב "הבייניש האולטימטיבי": הרבנות הצבאית הפיקה סדרת אנימציה על פרשת שבוע

יוצאים מהקווים: צה"ל מפיק סדרת אנימציה שתעסוק בפרשת השבוע ובהווי הצה"לי של הבייניש, השוקיסט והמפקד הקשוח והכל בצורה קלילה ומונגשת שתחבר את כולם לפרשה הקרובה | צפו בפרק הראשון

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/09/21 14:24 כג בתשרי התשפב

"הבייניש האולטימטיבי": הרבנות הצבאית הפיקה סדרת אנימציה על פרשת שבוע
מתוך הפרק הראשון של הסדרה, , צילום: הרבנות הצבאית

אנחנו מגיעים לבית הכנסת לקריאה בתורה פעם בשבוע, אולי קוטפים כמה עלונים אחרי התפילה, מנשנשים כמה דברי תורה ברשתות החברתיות, לפעמים גם מוצאים זמן לצפות בכמה סרטונים עם שיעורים קצרים. את כל אלה אנחנו כבר מכירים. אבל רגע לפני שנתחיל שוב מבראשית, בצה״ל החליטו לייצר עבור החיילים ועבורנו משהו חדש ובצורה שמעולם לא ראיתם.

אז תכירו: "סוגרים שבת". סדרת רשת מקורית וחדשה בהפקת הרבנות הצבאית, בכיכובם של שני חיילים צעירים: ברגר - החייל השוקיסט שתמיד מוצא את הדרך להסתבך, וגמליאל - הבייניש האולטימטיבי שמצליח לחבר לפרשת השבוע כל סיטואציה.

זו סדרת הרשת הראשונה שהופקה בצה״ל, וגם סדרת האנימציה הראשונה מסוגה על פרשיות השבוע והתאמתה לאוכלוסייה הישראלית על שלל גווניה. הסדרה הופקה בהובלת מדור הדיגיטל וההסרטה של הרבנות הצבאית. פרק חדש יעלה בכל יום חמישי בערוץ היוטיוב של הרבנות הצבאית. 

גמליאל הבייניש,

גמליאל הבייניש, צילום: הרבנות הצבאית

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן