על מי אמר גפני: "האיש השנוא ביותר בחברה החרדית אחרי בנט ושקד"?

השר לשירותי דת חשף כי "הח"כים החרדים כלפי חוץ קוראים לי אנטיוכוס, אבל מאחורי הקלעים הם יודעים לדבר איתי יפה מאוד" | במפלגות החרדיות זועמים: "כל ההודעות שלו מצוצות מהאצבע ומשוללות כל יסוד"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 25/09/21 20:55 יט בתשרי התשפב

על מי אמר גפני: "האיש השנוא ביותר בחברה החרדית אחרי בנט ושקד"?
על מי גפני כועס?, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

האם המפלגות החרדיות בדרך לקואליציה? לפי מתן כהנא בהחלט כן. הערב (ש') התייחס השר לשירותי דת ליחסיו עם הח"כים החרדים וטען: "אני פועל מאחורי הקלעים כדי להרחיב את הקואליציה. הפוליטיקאים החרדים כלפי חוץ קוראים לי אנטיוכוס אבל מאחורי הקלעים הם יודעים לדבר איתי יפה מאוד".

יו"ר יהדות התורה משה גפני זעם על הדברים ואמר: "מתן כהנא הוא איש הזוי. האיש השנוא ביותר בחברה החרדית אחרי בנט ושקד. ממציא המצאות כאילו מישהו ייכנס איתו לקואליציה", אמר גפני וטען כי, "כל ההודעות שלו בעניין מצוצות מהאצבע ומשוללות כל יסוד. זה היה בתחילת הדרך שהיו כאלה שאמרו שהחרדים יצטרפו, וזה ממשיך עכשיו בהודעות הסרק שלו שאין מאחוריהן ולא כלום, רק איש הזוי".

גם חבר הכנסת מיכאל מלכיאלי מש"ס שלל את דבריו של השר כהנא: "הספינים של האיש הזה הזויים. אחרי שפעל רבות להרוס ולקעקע כל דבר שזיק יהדות נודף ממנו - רפורמת הכשרות, גיורים, פגיעה וזלזול ברבנים הראשים וברבני ערים והתחברות לגופים רפורמים ושונאי יהדות, כעת מגיע בהמצאות חדשות. שכהנא אומר שהוא מדבר עם הפוליטיקאים החרדים - נראה לי שהוא מתבלבל עם גלעד קריב שיש כיפה לראשו".