מרגש: הושלמה כתיבת ספר תורה לזכרו של דני גונן ז"ל

כתיבה וחתימה טובה בערב ראש השנה: הושלם ספר התורה לזכרו של דני גונן הי"ד שנרצח בפיגוע בבנימין לפני 6 שנים בנוכחות בני משפחתו ובתרומת הנדיב יצחק לייב רעננערט

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/09/21 16:26 כה באלול התשפא

מרגש: הושלמה כתיבת ספר תורה לזכרו של דני גונן ז"ל
בני משפחת גונן עם ספר התורה, צילום: גיל דוד

ספר תורה שנתרם לזכרו של דני גונן הי"ד אשר נרצח בפיגוע לפני 6 שנים וחצי במעיין ליד הישוב דולב, הושלם אמש (ד') בטקס צנוע ומרגש שהתקיים בבני ברק. ספר התורה נתרם על ידי הנדיב יצחק לייב רעננערט בליווי איש אמונו הרב אריה בינה. 

לאחר הרצח, הקימה גונן את פורום "בוחרים בחיים" של המשפחות השכולות ונפגעי פעולות האיבה ופועלת רבות כדי למנוע הישנות של מקרי רצח ישראליים באירועי טרור. בטקס, דבורה, אמו של דני הי"ד יחד עם בניה שי והראל ובני משפחה נוספים היו הכותבים האחרונים שהשלימו את אותיות הספר.

בני משפחתו של דני הי"ד השתתפו בכתיבת הספר

בני משפחתו של דני הי"ד השתתפו בכתיבת הספר, צילום: גיל דוד

בטקס המרגש אמרה דבורה: "דני שלנו היה ספר תורה מהלך של ספרא וסייפא. לאחר רציחתו בטרם עת, התרגשנו לקבל כתרומה ספר תורה לזכרו מפי מר רענררט ובעזרתו של הרב אריה בינה שליט"א. כעת, זכרו של דני לא ימוש מספר התורה הזה ובכלל. נגד אלה שביקשו ומבקשים להשמיד אותנו, נעמוד יחד, כאיש אחד בלב אחד ונקדם את ערכי הנצח של עם ישראל. התורה שלנו היא תורת חיים ולא בכדי הפסוק 'עץ חיים היא למחזיקים בה' הוא אבן יסוד ביהדות. דני היה כולו חיים ואני בטוחה שספר התורה ימשיך להיות עמוד האש שמזכיר אותו יום יום ושעה שעה".

ספר התורה נתרם על ידי הנדיב רעננערט

ספר התורה נתרם על ידי הנדיב רעננערט, צילום: גיל דוד