#מתנחלוד הגרעין התורני בלוד תחת מתקפה בטוויטר: "גוזלים מהציבור הכי מוחלש"

עשרות ציוצים של אושיות טוויטר נגד הגרעינים התורנים ובראשם הגרעין התורני בלוד. | מאיר ליוש, תושב העיר המעורבת: "שנאתם אותנו בכל מקום ועכשיו אתם שונאים אותנו גם בלוד ובגרעינים ברחבי הארץ"

מאיר כהן מאיר כהן, חדשות כיפה 26/08/21 11:24 יח באלול התשפא

הגרעין התורני בלוד תחת מתקפה בטוויטר: "גוזלים מהציבור הכי מוחלש"
הפרעות בלוד , צילום: Yossi Aloni/Flash90

הגרעינים התורניים תחת מתקפה חסרת תקדים. פעילי רשת, ארגונים ופעילים חברתיים יוצאים בימים האחרונים במתקפה כנגד הגרעינים התורניים. בין התוקפים הבולטים נמצאת הפעילה החברתית דינה דיין, אשר בשלל ראיונות בכלי התקשורת ובציוצים בטוויטר תוקפת בחריפות את הגרעינים אשר לטענתה מתנהגים בצורה אגרסיבית מאוד, משתלטים על דיור ציבורי, גוזלים משאבים ממעוטי יכולת ויוצרים אווירה מתוחה בין יהודים לערבים בערים המעורבות.

מתקפתה של דיין החלה כאשר הודיע חבר הכנסת רוטמן כי הוא מתכנן להתגורר בלוד,על מנת לחזק את השכונה לאור המאורעות במבצע שומר החומות, דיין שלא אהבה בלשון המעטה את המעבר של רוטמן צייצה בעקיצה כי היא מתארת לעצמה שרוטמן יתגורר בדירת עמידר "ככה זה אצל מתנחלודים". 

 

הציוץ של דיין יצר דיון ער בעניין הגרעינים התורנים והתקציבים שהם מקבלים ופתח מתקפה חריפה נגד הגרעינים בכלל והגרעין התורני בלוד בפרט (ככל הנראה בשל העובדה שלגרעין בלוד יש כמה וכמה אושיות טוויטר פעילות שלא מפחדות להגיב). בהמשך טענה דיין כי הגרעינים התורניים מקבלים דירות בחינם מהמדינה ומדובר בדירות שמיועדות למעוטי יכולת.

מאיר ליוש תושב לוד ואושיית רשת מגזרית, הגיב לדיין בציוץ בטוויטר וכתב: "שנאתם אותנו בהתיישבות, שנאתם אותנו בצבא ובתפקידים הבכירים, שנאתם אותנו ביו"ש, שנאתם אותנו בתקשורת, שנאתם אותנו בכל מקום ועכשיו אתם שונאים אותנו גם בלוד ובגרעינים ברחבי הארץ. אתם תמשיכו "להתאבסס" ולנטוף שנאה מהזויות של הפה - אנחנו נמשיך לחיות ולהתרחב עוד ועוד. מפחדים? תתמודדו".

המתקפה מתוייגת תחת האשטאג #מתנחלוד וממשיכה גם היום. דיין ציינה כי היא עומדת מאחורי כל מילה שלה: "מהרגע שפתחתי את סיפור הגרעינים בגל״צ אני נתונה להתקפה בטוויטר אבל גם מחוצה לו, שכוללת שקרים כאילו אני מנהלת בעצמי גרעינים ותקציבים ואיומים בתביעות דיבה אני עומדת מאחורי כל מילה -אתם גזלנים מהציבורים הכי מוחלשים - אתם גזלני הדיור הציבורי שקרנים ואינטרסנטים תתבעו".