המשטרה עצרה חשוד שאיים לרצוח את ראש הממשלה

כתב אישום הוגש נגד תושב קריית גת שהתקשר למוקד 100, איים ברצח בנט וטען, "זו לא בעיה להגיע למשרד ראש הממשלה בירושלים". הוגשה בקשה להארכת מעצרו עד תום ההליכים

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 22/08/21 18:50 יד באלול התשפא

המשטרה עצרה חשוד שאיים לרצוח את ראש הממשלה
בנט, מאוים , צילום: Tomer Neuberg/Flash90

משטרת ישראל מעדכנת כי כתב אישום הוגש היום (א') נגד תושב קריית גת בשם אנדריי גורוב בשנות ה-40 לחייו שנעצר בסוף השבוע לאחר שאיים לפגוע בראש הממשלה נפתלי בנט

החקירה החלה בעקבות שיחה שביצע הנאשם למוקד 100 של המשטרה בערב יום שישי האחרון,  במהלכה השמיע באוזני השוטרת את כוונתו "לרצוח את ראש הממשלה נפתלי בנט", השוטרת קישרה את השיחה עם החשוד לשוטר נוסף, שגם הוא שמע את הנאשם. כבר במהלך השיחה, שוגרה לעבר מיקומו של הנאשם ניידת משטרה, שאיתרה אותו סמוך לטלפון הציבורי ממנו חייג, פינת הרחובות מלכי ישראל-אדוריים שבקריית גת, שם השוטרים עצרו אותו לחקירה בחשד לאיומים שאותם השמיע בשנית גם בפניהם. "אני מוכן למות, אבל בתנאים שלי – אקח את נפתלי בנט איתי". 

גם בחקירה המשיכו האיומים בפני השוטרים, והחשוד תיאר בפירוט את תוכניותיו:" אני מכיר אנשים בקריית גת שאפשר לגשת אליהם ולהשיג אקדח. זו לא בעיה להגיע למשרד ראש הממשלה בירושלים, לחכות לשיירה של ראש הממשלה כשהיא יוצאת או נכנסת לשם ואז לנסות ולפגוע בנפתלי בנט".

מעצרו של הנאשם הוארך בבית משפט השלום, והיום שלוחת התביעות המשטרתית בלכיש הגישה נגדו את כתב האישום ובקשה להאריך את מעצרו עד לתום ההליכים.