שדרות: בן חשוד כי רצח את אמו באלימות קשה

שכנים בבניין בעיר שדרות התעוררו הבוקר ושמעו צעקות עזות מדירה שכנה | משטרה הוזעקה למקום ומצאה אישה בת 53 שנרצחה באלימות קשה | בנה נעצר וחשוד ברצח

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/08/21 09:04 יא באלול התשפא

שדרות: בן חשוד כי רצח את אמו באלימות קשה
זירת האירוע, צילום: דוברות המשטרה

אירוע אלימות קשה מאוד בעיר שדרות, הבוקר (ה') שמעו שכנים בבניין מגורים קולות זעקה וקריאה לעזרה מאחת הדירות בבניין. הקולות היו ברורים, בדירה מתרחש אירוע קשה, משטרה הוזעקה למקום אך הגיע מאוחר מדי ונאלצה לקבוע את מותה של אישה תושבת שדרות. 


(זירת הרצח).

בשעה 07:34 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פצועה מחוסרת הכרה עם סימני אלימות בבית בשדרות. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו במקום טיפול רפואי וביצעו פעולות החייאה שבסופן נקבע מותה של אישה בת 53.

פראמדיק מד"א מיכאל קנטר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוחות הכיבוי והמשטרה שפרצו את הדירה. האישה שהייתה מחוסרת הכרה וסבלה מפציעות קשות בגופה שכבה בדירה. מיד התחלנו בטיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וקיבועים וביצענו בה פעולות החייאה מתקדמות וממושכות אבל הפציעה שלה הייתה אנושה ובסופן נאלצנו לקבוע את מותה."

בנה של האישה נכח בדירה ונעצר בחשד לרצח. המשטרה החלה לחקור את האירוע ועד כה לא נמסר אם לבן היה רקע פלילי או נפשי. הממצאים הראשונים מראים כי הבן הוא זה שתקף את אימו, השניים מתגוררים באותה דירה בעיר שדרות.