דרמה ביוטה הותקפה על ידי תנין וניצלה בזכות תושייה של מבקר בגן החיות | צפו

לינדזי בול משמשת כמאלפת זוחלים כבר ארבע שנים, וגם הפעם ניסתה בסך הכל להאכיל את אחד התנינים בגן החיות לזוחלים "קשקשים וזנבות" ביוטה. אלא שהפעם משהו השתבש והתנין נעל את ידה בתוך הלסת שלו

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/08/21 21:40 ט באלול התשפא

הותקפה על ידי תנין וניצלה בזכות תושייה של מבקר בגן החיות | צפו
רגעי החרדה, צילום: צילום מסך

אירוע חריג התרחש בשבת האחרונה בגן חיות לזוחלים "קשקשים וזנבות" ביוטה, במהלך חגיגת יום הולדת לילדים במקום. לינדזי בול, מאלפת זוחלים כבר ארבע שנים, הותקפה על ידי תנין זכר באורך שני מטרים וחצי בכלובו וניצלה בזכות תושייתו של אחד מהמבקרים המקום שקפץ על גבו של התנין, ועזר להכניע אותו בתוך כדקה וחצי. המאלפת אושפזה בבית חולים עם חתכים עמוקים ושברים בכף היד ובאמה. 

כאשר נכנסה לינדזי בול לכלוב ופתחה את פי התנין בעזרת ידה במטרה להאכילו, נעל לפתע הזוחל הענק את הלסת כשידה בתוכה. "יש לנו צרות כאן", צעק אחד המבקרים. בול סיפרה בראיון מבית החולים: "יש רק שתי ברירות או שאת נשארת בחוץ והוא יקרע את הזרוע שלך, או שאת נכנסת ואז יש סיכוי להציל אותה".  

דולי ויסמן שהציל את המאלפת בול, אמר: "כשהוא גלגל אותה פנימה היא היתה מאוד מפוחדת, אפ פעם לא ראיתי דבר כזה". לאחר שהצליחה להשתחרר מאחיזת התנין, הסבירה לדוני כיצד עליו לפעול וגם הוא יצא מן הכלוב. "תתיישב עליו ותחסום לו את הפה".