יותר מיום כיף

מתי לאחרונה מילאת לעצמך אמבטיה חמה, הכנסת מינרליים טובים למים, נכנסת לתוכה, שאפת עמוק ופשוט שחררת? בחמי געש אנחנו מזמינים אותך ובעיקר את הגוף שלך להתרגעות

חדשות כיפה תוכן שיווקי 12/08/21 15:43 ד באלול התשפא

יותר מיום כיף
צילום: חמי געש

לפני שנתחיל, אנחנו מזמינים אותך להזדקף, לקחת נשימה עמוקה, לשחרר את הבעת הפנים ולהרפות. הרגשת את זה? את חוליות הגב מתיישרות? את שרירי הגוף מתעוררים? את הריאה מתמלאת באוויר?לפני כמה שניות בודדות היית במצב מוחזק ולחוץ. בלי לשים לב, זה בדיוק מה ששגרת החיים עושה לנו. בין המון משימות שמציפות אותנו, הסחות דעת תמידיות, גירויים והפרעות בכל מקום, הקצב המהיר של החיים דורש מאתנו המון! וזה טבעי, אבל לאורך זמן זה פוגע בבריאות הגופנית והנפשית שלנו. הגיע הזמן לקחת אחריות ולקחת נשימה. לא בהכרח בסדר הזה.

להרים, להחזיק, להתכופף, לנוע ולחשוב עבורך, אלו דברים שהוא עושה כל יום והוא הדבר שיישאר לך עד יומך האחרון- הגוף שלך. לא מגיע לו רגע של רגיעה? מגיע. ולא, אנחנו לא מתכוונים לשכיבה במיטה עם נטפליקס ברקע (זו רגיעה מסוג אחר) אנחנו מתכוונים לרגיעה אמיתית. כזו שהשרירים בגוף שלך יגידו לך תודה, המפרקים שלך יהיו מאושרים והמחשבות בראש, מזה תקופה ארוכה, יהיו שקטות וצלולות.

מתי לאחרונה מילאת לעצמך אמבטיה חמה, הכנסת מינרליים טובים למים, נכנסת לתוכה, שאפת עמוק ופשוט שחררת? המשקיעים שבנינו יענו "רק לפני שבועיים זה קרה!", הכנים יגידו "אהמ…כבר כמה חודשים שלא" ורובנו נגיד "לא בשנים האחרונות, אם בכלל". אנחנו מבינים, לעשות את כל זה, זה תיק. זה דורש השקעה, הכנה מוקדמת וזמן, ועד שהגעת לרגע המיוחל כבר נגמר הכוח והחשק. זו בדיוק הסיבה שאנחנו רוצים לעשות את זה עבורך.

צילום: חמי געש

בחמי געש אנחנו מזמינים אותך ובעיקר את הגוף שלך ליום כיף! מתחילים בטבילה במרחצאות מים תרמו-מינרליים חמים עשירים במינרליים ובמלחים בטמפרטורות שונות ועשרות נקודות זרמי מים. ממשיכים אל סאונה יבשה או רטובה לרגעי שלווה ושקט ומשם אל מרכז הספא והטיפולים עם מגוון עיסויים מפנקים. גם לגב הכואב, הכתף או הברך שמציקים לך לאחרונה יש פיתרון- מקלחות גופרית שמתיזות זרם חזק וחם של מים וגופרית לא נדיפה לאיברים שעושים בעיות. את הכל חותמים עם ארוחה טובה במסעדה בשרית איכותית או בבית קפה חלבי מפנק וכשר. נשמע טוב? זה באמת ככה! אבל…

לטבול במרחצאות חמימים, לעשות מסאג' עמוק ולבלות בסאונה- זה כיף, ואוו כמה שזה כיף. אבל יום בחמי געש, הוא יותר מיום כיף. הסיבה פשוטה- זו הבריאות שלך. מחקרים מראים שתרכובות מיוחדות של מינרלים, מלחים וגופרית מקנים למים אפקט טיפולי שמרגיע את העור, מחדש אותו ומייצר שלווה ואיזון שכל כך חשובים לבריאות שלנו. בתקופה שאנחנו חיים בה, אפילו יותר. בריאות הגוף והנפש היא דבר שיש לתחזק לאורך כל תקופות חיינו. באותה מידה שאנחנו הולכים לרופא, קוסמטיקאית, או פסיכולוג, להגיע ליום בחמי געש זה להשקיע בעצמך ובגוף שלך, מגיע לכם הרבה יותר מיום כיף.