איילת שילה-תמיר תמונה למנכ"לית הקרן לידידות

אחרי שהקימה וניהלה את "קונצרט – ביחד למען ישראל", איילת שילה-תמיר תמונה למנכ"לית הקרן לידידות ותיכנס לתפקידה מיד אחרי החגים. "אני שמחה ונרגשת להצטרף ולהוביל את הפעילות החשובה למען החברה הישראלית והעם היהודי", אמרה המנכ"לית החדשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/08/21 10:43 א באלול התשפא

איילת שילה-תמיר תמונה למנכ"לית הקרן לידידות
איילת שילה תמיר, מינוי מרשים , צילום: יח"צ הקרן לידידות

איילת שילה תמיר נבחרה למנכ"לית הבאה של הקרן לידידות. היא תיכנס לתפקידה ב-1 באוקטובר 2021 ותכנס במקומו של ד"ר יגאל בן שלום, חבר בוועד המנהלים של הקרן.  ד"ר בן שלום מילא את התפקיד בשלושת החודשים האחרונים לאחר עזיבתה של מיכל פרנק, שמונתה למנכ"לית משרד התחבורה.

שילה תמיר הקימה וניהלה בשנים אחרונות את הפרויקט "קונצרט – ביחד למען ישראל", מיזם לאומי משותף למדינת ישראל, קהילות, תורמים וארגונים פרו-ישראלים. קודם לכן שימשה כמשנה למנכ"ל של מוזאון ישראל, משנה למנכ"ל של הסוכנות היהודית, מנכ"לית של פרויקט ״מסע״ ועוד. שילה תמיר היא עורכת דין בעלת תואר ראשון במשפטים מטעם האוניברסיטה העברית.

הקרן לידידות היא הארגון הפילנתרופי הגדול בישראל. הקרן מפעילה ותורמת לשורה ארוכה של מיזמים חברתיים שעיקרם סיוע בצרכים בסיסיים לאוכלוסיות הרגישות בישראל. בנוסף לכך הקרן הנה ארגון מוביל בתחום העלייה בישראל ותורמת רבות לחיזוק מערך ההגנה על העורף בשעת חירום ולחיילי צה"ל. בשנה האחרונה, מעל 600 אלף תורמים נוצרים ויהודים נרתמו ותרמו מעל 200 מיליון דולר. עם מינוייה של שילה תמיר, הקרן לידידות ממשיכה במסורת של ההנהגה הנשית. שילה תמיר תצטרף לנשיאת הארגון יעל אקשטיין, מנכ"לית העולמית רובין ואן האטן, מנכ"לית השלוחה בקנדה ג'קי גוטוולט.

איילת שילה תמיר מסרה לאחר המינוי: "אני שמחה ונרגשת להצטרף לקרן לידידות ולהוביל את פעילותה החשובה והמרכזית כל כך למען החברה הישראלית והעם היהודי. אני מכירה ומוקירה את פעילות הארגון משנים ארוכות של שיתוף הפעולה פורה עם הסוכנות היהודית. אני מודה לנשיאת הקרן לידידות, יעל אקשטיין, על האמון וההזדמנות להוביל את הקרן ומצפה לתחילת העבודה עם הצוות המקצועי המצוין של הקרן״.

יעל אקשטיין, נשיאת הקרן לידידות, אמרה: "אנו נרגשים לקבל את איילת שילה תמיר להוביל את פעילות הקרן בישראל ולהצטרף להנהגת הארגון הגלובלי. לאיילת ניסיון רב בתחומים, הנושקים לתחומי הליבה של הקרן והיא תצעיד את הקרן בבטחה להצלחות חדשות בשנים הבאות".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן