אירוע דקירה בפתח תקווה, הרקע נבדק

גבר בשנות ה-50 לחייו נפצע באורח קשה מדקירות סכין בפלג גופו העליון. המשטרה רודפת אחר החשוד שנמלט מהמקום, גם השב"כ מעורב בחקירת האירוע, טרם ברור מה הרקע לדקירה

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 02/08/21 19:46 כד באב התשפא

אירוע דקירה בפתח תקווה, הרקע נבדק
צילום: דוברות מד"א

גבר בשנות ה-50 לחייו נפצע היום (ב') בפלג גופו העליון מדקירות סכין ברחוב חיים גרינברג בפתח תקווה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ראשוני בשטח ופינו אותו לבית החולים בילינסון בעיר, כשהוא סובל מפציעה חודרת ומצבו מוגדר לא יציב.

פראמדיק מד"א יורם שאלתיאל סיפר: "הפצוע שכב על המדרכה בתחנת האוטובוס כשהוא בהכרה מעורפלת וסובל מפציעה חודרת ומדממת. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים והנשמה, הכנסנו אותו במהירות לניידת טיפול נמרץ ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים."

חובש בכיר רכוב על אופנוע מד"א דב רוזן שהגיע ראשון למקום סיפר: "ראינו בתחנת האוטובוס גבר בשנות ה 50 פצוע מדקירה. ברגעים הראשונים הוא היה בהכרה מלאה ותקשרנו איתו. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל עצירת דימומים ומתן סיוע נשימתי בחמצן ויחד עם הפראמדיקים של הניידת טיפול נמרץ המשכנו בטיפול הרפואי ופינינו אותו במצב קשה ולא יציב לבית החולים."

הדוקר נמלט והמשטרה מבצעת מרדף אחריו. הרקע לאירוע עדיין לא ברור, נכון לעכשיו שב"כ מעורב בחקירה וכל הכיוונים נבדקים, כולל רק לאומני.