רוטמן וסטרוק: "נמחק מעל האדמה הזאת כל זכר למחבל הרוצח הזה"

חברי הכנסת מהציונות הדתית הפגינו היום מול השטח בו נבנה בית לא חוקי למחבל שרצח את החייל גיא פרידמן ב-1992: "במקום לשמור את התקווה של המחבלים בחיים, הגיע הזמן שממשלת ישראל והמנהל האזרחי ישמרו על התקווה של עם ישראל בחיים"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 30/07/21 14:20 כא באב התשפא

רוטמן וסטרוק: "נמחק מעל האדמה הזאת כל זכר למחבל הרוצח הזה"
הביקור ליד בית המחבל, צילום: ללא

נגד המנהל האזרחי. חברי הכנסת שמחה רוטמן ואורית סטרוק ממפלגת הציונות הדתית הפגינו היום (ו') מול השטח בו נבנה בית לא חוקי עבור המחבל ריזק סאלח שרצח את החייל גיא פרידמן ב-1992 ושוחרר בעסקת שליט. 

סאלח, הורשה לפני מספר שנים לעבד אדמה הנמצאת בסמיכות לישוב אלעזר בגוש עציון, ובימים האחרונים התחיל לבנות בשטח סמוך בית למגורים. במחאה הגיעו היום מספר מפגינים תושבי גוש עציון יחד עם רוטמן וסטרוק להפגין נגד אזלת היד של המנהל האזרחי, כך לטענתם. 

סטרוק אמרה כי "אנחנו מצפים שממשלת ישראל תשמור את התקווה של עם ישראל, של המתיישבים הנהדרים בגוש עציון, בגבעת אחי"ש ותעיף מפה ותמחק מעל האדמה הזאת כל זכר למחבל הרוצח הזה".

רוטמן אמר בהפגנה כי רואים במקום את הסיוע של האיחוד האירופי וגם של ימק"א לבניית בית לא חוקי למחבל, "תחת הכותרת "לשמור את התקווה בחיים". אתם מבינים? המחבל רצח חייל, שוחרר, וכעת הוא מקבל תקציבי עתק מהאיחוד האירופי וגורמים זרים לבנות בית לא חוקי בשטח C".