טוקיו 2020 הנבחרת הישראלית תועדה ברגע מביך

לישראל יש ייצוג בענף הבייסבול באולימפיאדה. שחקני הנבחרת מחכים למשחק הראשון והביכו את הדגל עוד לפני שעלו למגרש. הוועד האולימפי: "מגנים את ההתנהגות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 27/07/21 20:24 יח באב התשפא

הנבחרת הישראלית תועדה ברגע מביך
בייסבול, ארכיון, צילום: נתי שוחט, פלאש 90

נבחרת הבייסבול שתייצג את ישראל היא אחת מחמשת הנבחרות שהגיעו לטוקיו ויתחרו על המדליות של הענף הפופולארי בארצות הברית. השחקנים נמצאים בטוקיו ומתאמנים לקראת משחקי הבייסבול שטרם החלו, השעמום והלחץ הביאו את השחקנים לאירוע חריג.

בסרטון שהועלה לטיקטוק על ידי השחקן בן וונגר, נראים חלק משחקני נבחרת ישראל כשהם קופצים על מיטה בכפה האולימפי עד שהם מצליחים לשבור את המיטה. מדובר במיטה מיוחדת העשוייה מקרטון אותה מספקים בכפר האולימפי. הביקורת הגיע במהרה והשחקן מחק את הסרטון המפליל.


(נבחרת ישראל, חמש קבוצות שלוש מדליות).

הוועד האולימפי בישראל מסר בתגובה לוונדליזם: "ראינו את הסרטון רק לפני מספר דקות ומיד הזמנו לשיחה את המנהל המקצועי של הנבחרת פיטר קורץ וביקשנו להבין במה מדובר ולקבל הסבר על המעשה. לדבריו, השחקנים ביצעו מעשה קונדס ילדותי. הם התנצלו והביעו חרטה על מעשה השובבות הזה. הוועד האולימפי בישראל מגנה התנהגות זו ורואה בחומרה רבה מעשה זה. המסר הברור הועבר לשחקנים".

פיטר קורץ המנהל של נבחרת ישראל התייחס אף הוא לסרטון ודיבר על התחרות. "לא באנו לפה לשחק קלפים, באנו לנצח ולהביא מדליה למדינת ישראל", אמר קורץ והוסיף: "סיימנו שבועיים של מחנה אימונים בארה"ב. הנבחרת מוכנה, השחקנים מחכים להגיע למשחקים, להיות על המגרש בריאים ומוכנים. אנחנו מחכים למשחק ביום חמישי נגד דרום קוריאה והכול בידיים של השחקנים. זו לא הפעם הראשונה שלנו בטורניר בינלאומי, היינו כבר בטורנירים בינלאומיים. חצי מההרכב של היום היה איתנו לפני ארבע שנים".

לסיום החמיא קורץ לשחקנים ואמר: "עברנו ב-2019 ארבעה טורנירים בעשרה שבועות והצלחנו בכולם. אלה חבר'ה מקצוענים שמשחקים בקבוצות שלהם, מתחברים יחד. אנחנו יודעים מי השחקנים היריבים, כל אחד יודע איפה להעמיד את עצמו".