לא עוזבים את הבית: שרה נתניהו ממשיכה להגיע לבלפור

פחות משבוע עבר מאז פינה ראש הממשלה לשעבר את המעון הרשמי בירושלים, וגורמים במקום מעדכנים כי אשתו עדיין מגיעה לצורך אריזות ומעבר

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/07/21 21:51 ה באב התשפא

לא עוזבים את הבית: שרה נתניהו ממשיכה להגיע לבלפור
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

ראש הממשלה לשעבר בנימין נתניהו ובני משפחתו עזבו לפני מספר ימים את המעון הרשמי בירושלים, לאחר 12 שנות שלטון, ועברו לבית הפרטי בקיסריה. במהלך המעבר, תועדו בני הזוג לצד ערימות של ארגזים. הערב, נחשף בכאן חדשות כי אשת ראש הממשלה לשעבר, שרה נתניהו, ממשיכה להגיע לבלפור. 

על פי הדיווח, הגברת נתניהו הגיעה במספר הזדמנויות שונות לצורך "המשך האריזות והמעבר". על פי הנאמר, גורמים בבלפור תהו לגבי המשך הנוכחות שלה במקום. 

צילום: Marc Israel Sellem/POOL

כעת צפוי בית ראש הממשלה לעבור שיפוץ מקיף לפני כניסתו של בנט, שבכל מקרה לא אמור להיכנס למקום לפני ט' באב בשל מנהגי האבלות. 

עם כינון הממשלה החדשה, לשכותיהם של בנט ונתניהו סיכמו כי יו"ר האופוזיציה ובני משפחתו יעזבו את בלפור עד 10 ביולי, וכי עד למועד זה לא יתקיימו בו פגישות רשמיות של נתניהו. "סוכם כי ראש האופוזיציה בנימין נתניהו ובני משפחתו יסיימו את שהותם במעון עד ליום 10 ביולי 2021. עד אז, לא יתקיימו במעון פגישות רשמיות. ב-11 ביולי 2021 יעבור המעון לשימוש ראש הממשלה בנט", נכתב בהודעה מטעם השניים.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן