תבע את אתניקס ואייל גולן, הפסיד וישלם פיצויים

אחרי 5 שנים של סכסוך מתוקשר בין ראשי הלהקה, בית המשפט המחוזי בתל אביב הכריע לטובת זאב נחמה. התביעה בסך 2.5 מיליון נדחתה, ואף יפצה את חברי אתנקיס ואייל גולן ב-70 אלף שקלים

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/07/21 17:06 ד באב התשפא

תבע את אתניקס ואייל גולן, הפסיד וישלם פיצויים
הפסד צורם. תמיר קליסקי, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הסכוך המשפטי של אתניקס מגיע לסיומו: לפני חמש שנים החל קרע קשה בין שני מנהיגי להקת אתניקס, זאב נחמה ותמיר קליסקי. הקרע הפך לסכסוך מתוקשר, על זכויות השירים, ואיחוד למופע של הלהקה יחד עם אייל גולן ב-2018 כשקליסקי בחוץ. הקרע הפך לתביעה של קליסקי נגד יתר חברי הלהקה על שהופיעו עם השירים שכתב והלחין. אמש (ב') בית המשפט המחוזי בתל אביב הכריע בנושא.

קליסקי תבע מיתר חברי אתניקס ואייל גולן תביעה בסך 2.5 מיליון שקלים על שימוש בשירים שהוא שותף ביצירתם. התביעה הוגשה יחד עם אחיו דרור, אך השופטת אסתר נחליאלי חיאט החליטה לדחות את תביעת שני האחים. אך לא רק שקליסקי לא יזכה בכסף שתבע, אלא נדרש לשלם פיצויים לכלל הנתבעים על סך 70 אלף שקלים לכולם יחד.

עו"ד יוסי כהן, שייצג את זאב נחמה ואת אייל גולן אמרבראיון לחדשות 12: "כפי שחזינו, לאחר מאבקים ארוכים ומתישים, שבעה במספר, דחה בית המשפט את כל טענות תמיר קליסקי נגד זאב נחמה ולהקת אתניקס. גם ניסיונו של תמיר לתבוע את אייל גולן בקשר למופעים המשותפים נדחה ובית המשפט קבע במפורש שהתביעה היא חסרת בסיס".

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן