דו"ח חדש של משרד התקשורת חושף: מי לקוחות הסלולר הכי מרוצים?

דו"ח פניות הציבור לשנת 2020 מפרסם איזו חברת תקשורת זכתה לכמות התלונות הגבוהה ביותר, ומי ספקית האינטרנט שמפתיעה לטובה עם כמות התלונות הנמוכה ביותר. בנוסף, עלייה של 74% בכמות התלונות ביחס לשנת 2019. ""שקיפות והוגנות אלו המפתחות לשוק תחרותי ואיכותי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/21 16:36 ג באב התשפא

דו"ח חדש של משרד התקשורת חושף: מי לקוחות הסלולר הכי מרוצים?
צילום: shutterstock

ההתקדמות הטכנולוגית של העשורים האחרונים הפכו את הציבור לקהל שבוי של רשתות הטלפונים הסלולריים. דו"ח פניות הציבור של משרד התקשורת בנושא תקשורת סלולרית חושף היום (ב') מי אלו החברות שספגו את כמות התלונות הגבוהות ביותר, ומי דווקא מפתיעה לטובה עם מספר התלונות הנמוך ביותר. 

על פי הממצאים שעולים מהדו"ח, שיאנית התלונות לשנת 2020 היא חברת גולן טלקום, של איש העסקים הישראלי-צרפתי מיכאל גולן. לעומת זאת, לקוחות פלאפון וסלקום הם המובילים עם מספר התלונות הנמוך ביותר. גם רמי לוי תקשורת בולטת לרעה עם כמות תלונות גבוהה. 

באשר לספקיות האינטרנט הגדולות, פרטנר מובילה לרעה עם מספר התלונות הגבוה ביותר, וסלקום גם כאן מפתיעה לטובה עם מספר התלונות הקטן ביותר. בזק קיבלה פחות תלונות מהוט טלקום, אך בשתי החברות חל גידול בכמות התלונות. חברת טריפל סי מובילה לטובה ביחס לאינטרנט רימון. 

עוד עולה מהדו"ח, כי בעקבות התערבות המשרד, הצרכנים זכו להחזרים כספיים בשווי 1,087,295.79 שקלים במהלך שנת 2020. בנוסף, בשנת 2020 התקבלו במשרד 10,584 פניות ציבור, ומדובר בעלייה של 74% ביחס לשנת 2019. 

שר התקשורת, יועז הנדל, שהמשיך את כהונתו במשרד גם בממשלה החדשה מסר כי עדיין יש צורך בהפקת לקחים: "שקיפות והוגנות אלו המפתחות לשוק תחרותי ואיכותי. דו"ח פניות הציבור נותן לנו הערכה ותמונה עדכנית על איכות השירות והיחס כלפי צרכנים ונותן לנו כלים לשפר ולייעל את השירות שהחברות נותנות לצרכנים בישראל. ממצאי הדו"ח מוכיחים כי יש צורך מתמיד בהפקת לקחים ויישומם. ואנחנו במשרד נמשיך לשקף את מדדי החברות ולאכוף כשנדרש".