בדרך לכלא העונש של השחקן משה איבגי: 11 חודשי מאסר בפועל

חמש שנים וחצי לאחר שנחשפה בית המשפט הרשיע את השחקן בחמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים, ושלח אותו לכמעט שנת מאסר. סנגורו: "אם זה לא היה איבגי לא היינו מדברים על כתב אישום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/07/21 14:19 ג באב התשפא

העונש של השחקן משה איבגי: 11 חודשי מאסר בפועל
משה איבגי, ארכיון, צילום: Meir Vaknin/Flash90

חמש שנים וחצי לאחר שתפוצצה הפרשה, בית משפט השלום בחיפה גזר היום (ב') 11 חודשי מאסר בפועל על השחקן משה איבגי, בנוסף, הוא נידון  לחצי שנת מאסר על תנאי ותשלום של 30 אלף שקלים פיצוי לנפגעות העבירות. השחקן הורשע בחמש עבירות של מעשים מגונים ובעבירה נוספת של הטרדה מינית בארבע נשים. 

בדיון הטיעונים לעונש שהתקיים לפני כשבועיים, דרשה הפרקליטות לגזור על איבגי לפחות שלוש שנות מאסר. הדרישה כאמור לא התקבלה אך בסך הכל מדובר בעונש חמור יותר מהעונש המקורי שבית המשפט גזר על איבגי בעבר. סנגורו, עו"ד מיכאל כרמל, ביקר את החלטת השופטים: "העונש חמור. ולטעמי איבגי לא אמור ללכת לכלא. אם זה לא היה הוא - לא היינו מדברים בכלל על כתב אישום".

נזכיר כי כתב האישום נגד איבגי הוגש ב-2018 ועסק בעבירות שביצע איבגי בנשים שעם חלקן עבד. לפני כשנה וחצי בית משפט השלום זיכה את השחקן מחמת הספק משלושה אישומים, וגזר עליו חצי שנת מאסר שהומרה בעבדות שירות. במרץ השנה קיבל בית המשפט המחוזי בחיפה את ערעור המדינה והרשיע את איבגי בכל העבירות שיוחסו לו בכתב האישום המקורי - חמש עבירות של מעשים מגונים והטרדה מינית בארבע נשים. התיק חזר שוב לבית המשפט השלום שגזר את עונשו של השחקן. 


(ראיון עם סנגורו של איבגי באולפן ynet)