ביידן להרצוג: "בטוח כי תתרום רבות לקידום דו-קיום וסובלנות בחברה הישראלית"

הנשיא האמריקאי מברך את נשיא מדינת ישראל הטרי, "שולח את ברכותיי החמות ביותר על כניסתך לתפקיד", ואומר כי הוא "מצפה להזדמנות להתמודד עמך עם האתגרים וההזדמנויות הרבות העומדות בפני מדינותינו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/21 18:30 ב באב התשפא

ביידן להרצוג: "בטוח כי תתרום רבות לקידום דו-קיום וסובלנות בחברה הישראלית"
ביידן, צילום: shutterstock

נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן שיגר היום (ב') אגרת ברכה לנשיא המדינה, יצחק הרצוג, לרגל כניסתו לתפקיד הממלכתי. ״אני שולח את ברכותיי החמות ביותר על כניסתך לתפקיד נשיאה ה -11 של מדינת ישראל".

ביידן כתב: "אני יודע שאתה מחויב מאוד לעתידה של ישראל כמדינה יהודית ודמוקרטית, מדינה שחיה בשלום ובביטחון לצד שכנותיה. אני בטוח כי בשנים הבאות תתרום רבות לקידום דו-קיום וסובלנות בחברה הישראלית ותוביל מסר של תקווה לגבי העתיד".

הנשיא האמריקאי כתב כי ימשיך לפעול לחיזוק השותפות המתמשכת בין שתי המדינות, "שותפות המושרשת בערכים המשותפים שלנו ובעשרות שנים של פעילות הדוקה בכל התחומים בין ממשלותינו. אני מעריך את העובדה שתמיד היית תומך נלהב ביחסים הבילטרליים שלנו ומצפה לקידום האינטרסים המשותפים שלנו בשלום, ביציבות ובביטחון ישראל והמדינות ברחבי המזרח התיכון".

לסיום הוא כתב: "אני מאחל לך הצלחה בתפקידך החדש ואני מצפה להזדמנות להתמודד עמך עם האתגרים וההזדמנויות הרבות העומדות בפני מדינותינו".


 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן