חבר כנסת לשעבר מהליכוד נעצר בחשד להברחת פלשתיני לישראל

הח"כ והמועמד לנשיאות לשעבר נעצר במחסום וואלג'ה בחשד שניסה להבריח ברכבו שוהה בלתי חוקי פלשתיני. לאחר שהתעמת לכאורה עם השוטרים במקום הוא נעצר ונלקח לחקירה. יותר מאוחר שוחרר לביתו בערבות

חדשות כיפה חדשות כיפה 11/07/21 08:07 ב באב התשפא

חבר כנסת לשעבר מהליכוד נעצר בחשד להברחת פלשתיני לישראל
נתניהו מחבק את הח"כ לשעבר שנעצר , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

תקרית חריגה אירעה אמש (שבת) בדרום ירושלים, כאשר חבר הכנסת לשעבר מהליכוד יהודה גליק, נעצר במחסום אל-וולג'ה לאחר שעל פי החשד ניסה להכניס שוהה בלתי חוקי פלשתיני לשטח ישראל. לאחר שעוכב על ידי המאבטחים במקום, טען גליק כי מדובר בטרמפיסט שאסף בדרכו, ולדבריו פנה בעצמו למאבטחים במחסום בבקשה שיבדקו את הפלשתיני כדי שידע אם הוא יכול להמשיך ולהסיעו.

השוטרים שהגיעו למקום לקחו לגליק את תעודת הזהות, וזה ביקש מהם לאחר זמן מה שישיבו לו את תעודת הזהות, משלא הסכימו, סירב להתלוות אליהם לניידת, דבר שהוביל למעצרו, אזיקתו של המתמודד לנשיאות לשעבר והסעתו לחקירה בבסיס משמר הגבול בעטרות. במהלך הלילה ובתום חקירתו שוחרר גליק בערבות של 5,000 שקלים והשוהה הבלתי חוקי נעצר והועבר לכלא עופר.

גליק בהר הבית עם שוטרי מג"ב

גליק בהר הבית עם שוטרי מג"בצילום: Yonatan Sindel/Flash90

תגובת מג"ב: "במהלך פעילות שגרתית של לוחמי מג"ב המוצבים במעבר יעל שבעוטף ירושלים, עצרו הלוחמים רכב לבדיקה. בתוך הרכב ישבו נהג ונוסע נוסף בתא הנוסעים האחורי. בבדיקה התגלה כי הנוסע הינו שוהה בלתי חוקי ללא אישורי כניסה לישראל. כאשר הודיעו הלוחמים לנהג כי הוא מעוכב הוא החל להתפרע ולסרב לעיכוב. הנהג החשוד נעצר ויחד עם השוהה הבלתי חוקי הועברו לחקירה במשמר הגבול בסיומה הנהג החשוד שוחרר בערבות כספית והשוהה הבלתי חוקי הועבר למעצר בכלא עופר".

מטעמו של יהודה גליק טרם נמסרה תגובה.