חולים על הגה? גלו איפה תוכלו להכניס 20,000 שקלים בחודש

חברת המוניות YANGO מציעה לנהגים חדשים הכנסה גבוהה מהרגיל בתמורה לחמישה ימי עבודה בני 9 שעות וללא סופ"שים. התוכנית נועדה להגביר את היצע המוניות הזמינות, והחברה אפילו מתחייבת להכנסה קבועה

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/07/21 13:48 כז בתמוז התשפא

חולים על הגה? גלו איפה תוכלו להכניס 20,000 שקלים בחודש
צילום: shutterstock

כולנו מחפשים אחר העבודה המושלמת. מקסימום כסף, מינימום השקעה, רצוי עם אנשים טובים ברקע. משבר הקורונה והפסקת שוק החל"ת הוביל אזרחים רבים להגביר את מאמציהם בחיפושים אחר עבודה שתקנה להם יציבות ופרנסה בשפע. ספק אם אותם אזרחים שקלו לפתח קריירה בתחום המוניות. 

חברת המוניות YANGO מגייסת נהגים חדשים, והתנאים מעולם לא היו מפנקים יותר. החברה הבטיחה הכנסה של מעל 20,000 שקלים לנהגים חדשים שיסכימו להצטרף לשירות "Driver Fix", במתכונת של משרה מלאה, 9 שעות בכל יום, חמישה ימים בשבוע, ראשון עד חמישי. נהג או נהגת שירצו לעבוד בסופי שבוע, יקבלו תוספת שכר שעתי גבוה יותר. 

השירות החדש, Driver Fix, צפוי לתת מענה לנוסעים, שזקוקים להסעה באופן מיידי. הנהגים יהיו מחויבים לקבל נסיעות, מה שיגדיל את היצע המוניות הכללי וגם את הזמינות. באשר לנהגי המוניות, השירות צפוי לספק ביטחון ויציבות כלכלית, מפני שאלו לא יושפעו כלכלית משעות ארוכות במהלך היום שבהן הם מחכים, לא מקבלים קריאות להסיע נוסעים ולכן גם לא מקבלים כסף. 

הנהגים בשירות החדש יהיו מחויבים לבצע נסיעות במהלך כל שעות העבודה, מה שיגביר את ההיצע, והתוכנית תשרת את חברת YANGO בתחרות בין מפעילות המוניות, כאשר המתחרה העיקרית היא GetTaxi. 

השירות, אשר התחיל בתור פיילוט באזור גוש דן, הראה  כי נהג שעובד רצוף ועונה לכל הפניות במשך כ-9 שעות בימים א'-ה' בגוש דן, הרוויח שכר שעתי של 113.3 שקל, שכר יומי ממוצע של 1,163 שקל, משכורת שבועית ממוצעת של 5,100 שקל ומשכורת חודשית ממוצעת של 20,400 שקל. החברה מתחייבת לסכומים הללו כהכנסה בסיסית לנהגים שיצטרפו לשירות.