בחשד לסחיטה מינית של קטינים: נעצר מורה בישיבת חב"ד בלוד

אירוע קשה בישיבת חב"ד בעיר לוד, על פי חשדות המשטרה אחד המורים בישיבה פנה לקטינים שונים האמצעות אפליקציה, הציג עצמו כקטין בן גילם, וביקש לשלוח לו תמונות עירום וסרטונים בעלי אופי מיני, בתמורה לכסף. החשוד נעצר

חדשות כיפה חדשות כיפה 28/06/21 18:03 יח בתמוז התשפא

בחשד לסחיטה מינית של קטינים: נעצר מורה בישיבת חב"ד בלוד
עצור, אילוסטרציה., צילום: shutterstock

העיר לוד שוב בכותרות והפעם לא על רקע הסכסוך בין התושבים בעיר. המשטרה הודיעה היום (ב') כי עצרה מורה בישיבת חב"ד בעיר בחשדות חמורים הקשורים להטרדה מינית של קטינים. החשוד דרש מהתלמידים לשלוח לו תמונות בעלות אופי מיני ואיים עליהם כי יפרסם את התמונות ברשת.

משטרת ישראל עצרה לחקירה מורה מישיבה במרכז הארץ, בחשד לסחיטה מינית של קטינים בגילאי 14-15 באמצעות אפליקציית מסרונים ברשת. בהודעה שפרסמה המשטרה נכתב כי: "במסגרת מאמצי משטרת ישראל להגנה על ילדים מפני פגיעה ברשת, התנהלה בחודשים האחרונים פעילות סמויה ביחידה 105 בלהב 433 , זאת בעקבות מס' דיווחים שהתקבלו במוקד 105 אודות סחיטה מינית של קטינים". 

עפ"י החשד, החשוד פנה לקטינים שונים במועדים שונים, באמצעות הודעות באפליקציית "HANGOUTS". במהלך ההתכתבות עם הקטינים, הציג עצמו כקטין בן גילם, ביסס את הקשר עימם וביקש לשלוח לו תמונות עירום וסרטונים בעלי אופי מיני , לעיתים, בתמורה לכסף. המורה החשוד לחץ ואיים לכאורה על הקטינים, במידה ולא ישתפו פעולה ולא ישלחו תמונות עירום, הוא ידאג להפיץ את התמונות שהשיג מהם באתרים שונים ברשת. 

עוד נכתב בהודעת המשטרה כי: "במהלך החקירה שהפכה גלויה לפני מספר ימים, הופעלו מגוון אמצעים טכנולוגים ונאספו חומרים וראיות, וכן נגבו עדויות מקורבנות ומעורבים נוספים.  החשוד נעצר ביום 16.6.21 ומאז הוארך מעצרו מעת לעת בבימ"ש השלום בראשל"צ עד לתאריך 30.6, בחשד למעשה מגונה בכל מקום בפני קטין עד גיל 16, סחיטה באיומים, החזקת פרסום תועבה ובו דמות קטין ושימוש בגופו של קטין לפרסום תועבה. 

החקירה מנוהלת ביחידה 105 בלהב 433, בליווי פרקליטות מחוז מרכז ובתיאום גורמי הרווחה במטה האזרחי להגנה על ילדים ברשת שהינו חלק מיחידה 105. יחידה 105 פועלת להגנה על ילדים ונוער ברשת האינטרנט. ביחידה פועל, בין היתר, מוקד 105- המוקד הלאומי להגנה על  ילדים ונוער ברשת. המוקד משלב פעילות משטרתית במאבק באלימות רשתית לצד נציגי משרדי ממשלה: המשרד לביטחון פנים, משרד החינוך, משרד הבריאות, משרד המשפטים ומשרד הרווחה. המוקד מעניק שירות הוליסטי לציבור בתחום עיסוקה של היחידה. 

במסגרת יחידה  105 פועלים מפלג חקירות ומפלג מודיעין המפעילים כלים טכנולוגים מתקדמים לאיתור ואכיפה נגד עבריינים המבצעים עבירות כלפי קטינים ברשת האינטרנט".

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן