מזעזע | שלוש גננות נעצרו לאחר שפעוט נמצא קשור במיטתו

אירוע מזעזע התגלה בפעוטון בשדרות כאשר סבתא הגיעה לבקר את נכדה ונחרדה לגלות את הנכד שלו כבול באכזריות בחיתולים. "עשיתי ביקור פתע בגן והזדעזעתי מהמראה. הגננות ישבו בחצר, עישנו סיגריות והילד בחדר שוכב קשור ולא זז"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/06/21 08:48 טו בתמוז התשפא

מזעזע | שלוש גננות נעצרו לאחר שפעוט נמצא קשור במיטתו
מתוך הפגנה למען ילדים שנפגעו מגננות. ארכיון, צילום: Miriam Alster/Flash90

אירוע מחריד נוסף של אלימות בגנים התגלה השבוע בשדרות שהוביל למעצרן של שלוש גננות ממעון פרטי בעיר. הגננות נעצרו היום (ו') בחשד להתעללות בפעוט בן שנה ו-8 חודשים, הן חשודות כי קשרו ועטפו אותו למיטה מבלי יכולת לזוז. האירוע קיבל חשיפה לאחר שסבתאו של הפעוט שיתפה על ההתעללות בנכדה בפעוטון.

"קשרו את הילד כמו שאתם רואים, הוא בקושי נושם עם הרבה בכי ודחפו לו מוצץ" כתבה הסבתא בפוסט קשה. "עשיתי ביקור פתע בגן והזדעזעתי מהמראה. הגננות ישבו בחצר, עישנו סיגריות והילד בחדר שוכב קשור ולא זז, מהמראה הזה איבדתי הכרה", המשיכה לתאר הסבתא המוזעזעת. "הגננות אמרו שכל ילד שבוכה הם קושרים אותו ככה ומענישים אותם, הורים לשתף לשתף!!! כל זה יכול לקרות עם הילד שלכם" כתבה בסוף הפוסט.

בעקבות פרסום הפוסט המשטרה פנתה אל הסבתא בבקשה להגיש תלונה, ואכן הוגשה תלונה שהובילה למעצרן של הגגנות. שתיים מן החשודות, הן בשנות ה-30 וה-50 לחייהן, והן משמשות גם כמנהלות את הפעוטון. מהמשטרה נמסר כי הבוקר הן יובאו להארכת מעצרן בבית משפט השלום באשקלון.

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן