סופ"ש אדום בכבישים: שלושה הרוגים ופצועה קשה בשומרון

תאונה קטלנית סמוך למגדלים בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב, הביאה למותם של שלושה פלשתינים, ולפינוי מוסק של ישראלית שנפצעה באורח קשה מאוד. רוכב אופנוע כבן 20 נהרג בגליל ואישה כבת 30 נהרגה מפגיעת מכונית בזמן שרכבה על אופניה בתל אביב

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/06/21 21:50 ט בתמוז התשפא

סופ"ש אדום בכבישים: שלושה הרוגים ופצועה קשה בשומרון
התאונה בקשה במגדלים, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

תאונה קשה התרחשה הערב (שבת) בשומרון, כאשר סמוך לשעה 19:15 התקבל דיווח במד"א על מספר נפגעים, כשלפי החקירה הראשונית עולה כי התאונה התרחשה לאחר שאחד מכלי הרכב סטה מנתיבו והתנגש חזיתית ברכב אחר ושני כלי הרכב התהפכו.

צוותי מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל, קבעו את מותם של שלושה מהנוסעים ברכב הפלסטיני, ועקב מצבה הקשה של הישראלית הוחלט על פינוי מוסק לבית החולים. בשל עוצמת הפגיעה בין שני הרכבים, היה קושי בחילוץ הפצועים, ולמקום הוקפצו צוותים מתחנה אזורית שומרון. בהגיעם לזירה הם החלו בפעולות חילוץ מורכבות עם כלים הידראוליים.

רק בשבוע החולף התמודדו לוחמי האש ממחוז יהודה ושומרון עם תאונות דרכים שגבו את חייהם של שבעה אנשים. ביום שישי לפני כשבוע נהרגו שני בני אדם בתאונת דרכים בצומת עופר בכביש 443. ביום שני לאחר מכן נהרג בחור כשבוע לפני חתונתו בתאונת דרכים בכביש 90 סמוך לעוג׳ה.

ביום שישי האחרון נהרג אדם בתאונת דרכים על יד היישוב כרמי צור בכביש 60. והיום נהרגו עוד שלושה אנשים בתאונת הדרכים בכביש 505 סמוך ליישוב מגדלים, כשבכל התאונות מעבר להרוגים היו פצועים בדרגות פציעה שונות.

פעולות החילוץ מהתאונה סמוך למגדלים

פעולות החילוץ מהתאונה סמוך למגדליםצילום: תיעוד מבצעי כב"ה יו"ש

במהלך השבת, שני בני אדם נהרגו ושניים נוספים נפצעו קשה בתאונות דרכים נוספות ברחבי הארץ. רוכב אופנוע כבן 20 נהרג אמש (ו') בהתנגשות ברכב בכביש 805, בין דיר חנא לעראבה שבגליל התחתון, ורוכב אחר, גם הוא בשנות ה-20 לחייו, נפצע קשה.

בתל אביב נהרגה אישה בשנות ה-30 לחייה, בזמן שרכבה על אופניים חשמליים ונפגעה ממונית ברחוב הרכבת פינת סלומון.