השר מתן כהנא בפגישה ראשונה עם יושבי ראש המועצות הדתיות

השר לשירותי דת ערך היום את פגישתו הראשונה עם יושבי ראש המועצות הדתיות, ומתכוון להמשיך להיות עמם בקשר ולשתף פעולה. "בכוונתי להמשיך בסיורי במועצות הדתיות ברחבי הארץ. המשימה שלנו היא קידוש ה'."

חדשות כיפה חדשות כיפה 17/06/21 18:28 ז בתמוז התשפא

השר מתן כהנא בפגישה ראשונה עם יושבי ראש המועצות הדתיות
פגישה ראשונה, צילום: פוזיטיב גדרה

השר לשירותי דת, מתן כהנא, ביקר היום (ה') במועצה המקומית גדרה, סייר במועצה הדתית בעיר ונפגש עם ראש המועצה יואל גמליאל וראשי מועצות דתיות מרחבי הארץ. גמליאל והשר שוחחו על צרכי הדת של המועצה. בסיור במועצה הדתית נפגש כהנא עם הרב בניה אחיהוד ממלא מקום רב מועצת גדרה, יו"ר המועצה הדתית גדרה ויו"ר חבר המועצות הדתיות שלמה תנעמי ועם קוטי תנעמי סגן ראש המועצה.


השר קיים פגישת הכרות עם יושבי ראש המועצות הדתיות מרחבי הארץ, ואמר להם: "היה חשוב לי שהסיור הראשון שלי כשר יהיה במועצה דתית. באתי לפה כדי להקשיב ולהכיר. אתם הנציגים שלי והפנים של שירותי הדת, הזרועה הארוכה של המשרד מול הציבור."


 

"הדימוי של המועצות הדתיות היום בעיני הציבור אינו חיובי ואחת המטרות המרכזיות שלי כשר היא להפוך את הדימוי הזה. עבור רבים מאזרחי ישראל המשרד לשירותי דת והמועצות הדתיות הוא הממשק היחיד עם היהדות. אם אתם מעניקים שירות טוב, היהדות נראית טוב ולכן יש לכם אחריות גדולה לדאוג שהממשק הזה יהיה חיובי ויקדש שם שמיים".

כהנא אמר בסוף הפגישה כי הוא מתכוון להיות בקשר רציף עם ראשי המועצות הדתיות ולשתף עמם פעולה. "בכוונתי להמשיך בסיורי במועצות הדתיות ברחבי הארץ. המשימה שלנו היא קידוש ה'".

צילום: פוזיטיב גדרה

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן