ההבטחות של בנט: קמפיין חדש מזכיר לראש הממשלה דברים שאמר בעבר

קמפיין חדש הכולל 6 שלטי חוצות מסביב לאזור מגוריו של ראש הממשלה ברעננה, וסרטון המופץ ברשתות החברתיות - מציג את הבטחותיו לאורך השנים לפעול בצורה תקיפה מול הנהגת החמאס ולהביא לחיסולה. "בכל יום שיצא וישוב לביתו, יזכור בנט את הבטחותיו לציבור"

חדשות כיפה חדשות כיפה 15/06/21 08:42 ה בתמוז התשפא

ההבטחות של בנט: קמפיין חדש מזכיר לראש הממשלה דברים שאמר בעבר
קמפיין חדש יוצא לדרך, צילום: ללא

יותר מיממה חלפה מאז השבעתו של נפתלי בנט לתפקיד ראש הממשלה, והערב (ג') תעמוד ממשלתו בפני האתגר הביטחוני שלה עם קיומו של מצעד הדגלים בירושלים ואיומי ארגון הטרור חמאס להבעיר את השטח. בפרויקט לניצחון ישראל השיקו לפנות בוקר קמפיין משולב בשלטי חוצות וברשתות החברתיות, בדרישה ציבורית מבנט לממש את הבטחותיו והחזון שהציג באשר להנהגת חמאס בעזה, ולפעול לחיסולה.

שלטי החוצות אשר נתלו בין היתר בצמתים רחוב ויצמן פינת התדהר, וברחוב אחוזה פינת שברץ, מציגים ציטוט של ראש הממשלה בנט מנובמבר 2019 בו הוא קורא "לחסל את הנהגת החמאס בעזה", זו לצד הדרישה - "ממשלה חדשה, מדיניות חדשה. העם דורש ניצחון!".

במקביל לשילוט אשר נתלה כאמור מסביב לביתו של בנט וישאר שם בשבועיים הקרובים מתוך מטרה שיזכור את מחויבותו לעם ישראל בכל פעם שיצא ויחזור מביתו, מופץ בשעות אלו ברשתות החברתיות סרטון המציג אמירות והבטחות נוספות של בנט מהשנים האחרונות, דוגמת : "כל התפיסה הביטחונית של מדינת ישראל ב-20 השנים האחרונות, היא תפיסה שלא מבינה שאנחנו נמצאים במזרח התיכון מול חמאס", "חמאס חייב להבין שהוא ישלם מחיר אימתני על כל פגיעה באזרחי ישראל", "אסור למדינת ישראל להיכנע לאיומי הפרוטקשן של חמאס", ו – "אני אטפל בחמאס".

צילום: ללא