מאיר אינדור מגייס את הציבור להפגנה נגד השמאל

מטה המאמץ של גוש האמונים הותיק קורא לציבור להגיע להפגנה נגד הממשלה הבאה: "נצטרך לעמוד ולהקים חומה בצורה קיר ברזל מול השמאל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 09/06/21 19:22 כט בסיון התשפא

מאיר אינדור מגייס את הציבור להפגנה נגד השמאל
צילום: פלאש 90

מאיר אינדור, סא"ל במילואים, מיסודו של גוש אמונים, יוצא בקריאה לגייס את הציבור הציוני דתי למאבק נגד הממשלה הצפויה. 

בסרטון שפרסם, אמר אינדור: "מחר, יום חמישי בשעה 19:00בערב ליד הכנסת נשיק את המאבק הממושך נגד ממשלת השמאל של כמה ימנים שהורכבה לשמחת לבם של מפגיני בלפור נגד ראש הממשלה. השמאל הישראלי לצערנו, בשותפות של נפתלי בנט שגנב שני שליש מהקולות שלו עם שניים וחצי מנדטים, היתר הסתמכו על ההבטחה שהוא הולך עם גוש הימין, הבטחה מפורשת שהוא חתם עליה. במעשה הזה יש דבר בלתי מוסרי.  

 גם אלה שצופים בנו הצביעו לו מתוך שלא רצו להצביע למפלגת הציונות הדתית, ובחרו במפלגה יותר לייט, אבל בסוף הם מוצאים את עצמם מחובקים על ידי שמאל וסכנות של תמיכות בטרור. הדבר הזה מחייב תגובה ולכן אנו יוצאים כעת למאבק מתמשך כדוגמת המאבק שעשינו באוסלו. זה לקח כמה שנים ואנחנו לא ניתן לדבר הזה לעבור בשקט. אנחנו מטה מאמץ מיסודו של גוש אמונים שהתמחה בהפגנות ומחאות קוראים לכם לבוא להפגנה מחר בערב, בשעה 19:00, ליד בניין הכנסת. 

אני אגיד שתי סיבות גם מוסריות וגם מעשיות. אחד,  כשנעשה דבר שהוא איננו ראוי יש חובת מחאה והמחאה יוצרת את הגבולות מה נכון ומה לא נכון, אחרת חושבים שגם לגנוב קולות זה בסדר.

הדבר השני הוא כלפי חברינו בליכוד. מיליון מאתיים אלף הצביעו לליכוד ועוד מפלגות חרדיות. הם נמצאים מחוץ למעגל האחדות שמספרים לכם בשמאל, זו לא אחדות. על הדבר הזה אנחנו צריכים להראות לחברינו שאנחנו איתם והם איתנו. הגוש הזה של מצביעי הימין מאוד חשוב לימין. הרבה פחות מתמר זנדברג והחבורה שלה. אנחנו מטה מאמץ של גוש אמונים הוותיק פותח במאבק ארוך טווח, נצטרך לעמוד ולהקים חומה בצורה קיר ברזל מול השמאל.

אני קורא לאותם חברי כנסת שנמצאים סביב נפתלי, 70% מהאנשים שבחרו בכם היו כאלה שהאמינו שתלכו עם הימין. אל תשתמשו בקולותיהם. הציבור ימחה ואם אתם חושבים שמזה תבנו זה סוף דרככם הפוליטית. הגיע הזמן לצאת לרחובות. לא ניתן להפיל ראש ממשלה מכהן בשיטות של הפרקליטות והתקשורת. אסור לנו לאפשר להם את השמחה הזאת. אסור לנו לאפשר את החלפת השלטון במהפכה כזאת כשיש רוב ימני בישראל.

כדבר הזה לא היה בתולדות הציונות הדתית ואולי גם לא בפוליטיקה הישראלית."