מה הקשר בין החתול של גלית דיסטל אטבריאן ליועז הנדל? צפו

הדיון בוועדה המסדרת גלש מהר מאוד לקרב מהלומות מילולי בין חברי הכנסת מהמפלגות השונות, כשחברת הכנסת מהליכוד קראה לבנט וסער: "טפילים על אורגניזם". חבר הכנסת הנדל ניסה לצנן את הלהבות וגילה פרט מסקרן על החתול של דיסטל אטבריאן

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 09/06/21 11:12 כט בסיון התשפא

מה הקשר בין החתול של גלית דיסטל אטבריאן ליועז הנדל? צפו
יועז הנדל, צילום: Yossi Aloni/Flash90

הרוחות בוועדה המסדרת היום (ד') היו סוערות במיוחד, כאשר במהלך הדיון בנוגע לאישור המועד להשבעת הממשלה, הטונים בין הצדדים עלו, כשחברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן תקפה את יו"ר תקווה חדשה גדעון סער ויו"ר ימינה וראש הממשלה המיועד נפתלי בנט ואמרה: "הם כמו טפילים על אורגניזם, מעלו באמון הציבור ולקחו קולות מהימין לשמאל".

דבריה של הח"כית החדשה בליכוד עוררו סערה כאשר חברי כנסת מיש עתיד ניסו לגרום לה לחזור מדבריה הקיצוניים, אך ניסיונות אלה עלו בתוהו. מי שהצליח להנמיך מעט את גובה הלהבות הוא שר התקשורת לשעבר ושעתיד לחזור למשרד בעוד מספר ימים - יועז הנדל.

חבר הכנסת מתקווה חדשה גילה במהלך הדיון בוועדה מסדרת כי חברת הכנסת מהליכוד גלית דיסטל אטבריאן העניקה לחתול הביתי שלה שם מיוחד - 'יועז'. הדבר גרר פרצי צחוק בקרב חברי הוועדה, כשלאחר מכן אמר בצחוק: "לא יודע אם אפשר לעבור על זה לסדר היום".