קמפיין רשת חדש: "לא לקנות סחורה חקלאית מהרשות הפלשתינית ועזה"

כותרת קמפיין הרשת החדש כותרת הקמפיין: "כדי שהמלפפון שלך לא יהיה הטיל הבא של חאמס, העגבניה לא תהיה הבלון נפץ הבא". באוצר הארץ הסבירו כי הקמפיין מעודד את חיזוק החקלאות הישראלית ומנגד יוצא נגד מימון הרשות הפלשתינית ועזה

חדשות כיפה בשיתוף אוצר הארץ 31/05/21 17:01 כ בסיון התשפא

קמפיין רשת חדש: "לא לקנות סחורה חקלאית מהרשות הפלשתינית ועזה"
צילום: אוצר הארץ

קמפיין רשת חדש מבית "אוצר הארץ" קורא לא לקנות סחורה חקלאית פלשתינית. הקריאה של הארגון יוצאת לפני שנת השמיטה הקרובה בה מדינת ישראל צפויה להוציא מיליוני שקלים כדי לקנות סחורה מערבים עבור הציבור החרדי. בכל שנה רגילה ישראל מכניסה סחורות מעזה ומהגדה אך בשנת שמיטה התוצרת הפלשתינית היא ב-30 אחוזים יותר וכל זה על חשבון החקלאים הישראלים שעובדים קשה עבור פרנסתם.

"אוצר הארץ", השייך לזרם הדתי לאומי, מבקש למכור סחורה יהודית מארץ ישראל ובכך לחזק את החקלאים היהודים ולתת להם את ההזדמנות להתפרנס בכבוד כי בכל מקרה, בכל שנה הם עובדים קשה ובשנת השמיטה יכולים להגיע להפסדים רבים בעקבות כניסת הסחורות מעזה והגדה.

כותרת הקמפיין: "כדי שהמלפפון שלך לא יהיה הטיל הבא של חאמס, העגבניה לא תהיה הבלון נפץ הבא". באוצר הארץ הסבירו כי "יש בקמפיין הזה מסר אידאולוגי כפול. גם חיזוק החקלאות הישראלית וגם לא לממן את הרשות הפלשתינית ועזה אחרי התקופה הקשה שעברנו".

איתן מאיר, מנכל אוצר הארץ: "דווקא בתקופה הזאת של ביזוי הכבוד הלאומי אני קורא למדינת ישראל וממשלת ישראל, לא לקנות סחורה חקלאית מהרשות הפלשתינית ועזה, לא יכול להיות ששורפים מכוניות, מבצעים לינצ'ים ופוגעים באנשים רק כי הם יהודים, ואחר כך מדינת ישראל תממן אותם, זה אבסורד. דווקא עכשיו יש לחזק את החקלאים הישראלים ואוצר הארץ עושים את זה בכבוד".

 

לפרטים ולרכישת מנוי "אוצר הארץ" לחצו כאן

צילום: אוצר הארץ

צילום: אוצר הארץ