הרב מדן על ממשלת ה'שינוי': "מתפלל שתצליח, אף שאיני מסכים איתה"

ראש ישיבת הר עציון באלון שבות, מותח ביקורת על ראש הממשלה בנימין נתניהו: "היה צריך להרפות את הידיים מההגה ולתת למישהו אחר". הרב יעקב מדן התייחס להפגנות סמוך לביתם של בנט ושקד: "יש הסתה ואיומים"

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 31/05/21 14:12 כ בסיון התשפא

הרב מדן על ממשלת ה'שינוי': "מתפלל שתצליח, אף שאיני מסכים איתה"
הרב יעקב מדן, ראש ישיבת הר עציון, צילום: פלאש 90. אורן נחשון

לאחר הצהרתו של יו"ר ימינה נפתלי בנט כי הוא החליט להקים ממשלה יחד עם מפלגות השמאל, נשמעו קולות רבים בעד ונגד המהלך. תומך די מפתיע בפעולה הוא הרב יעקב מדן, ראש ישיבת ההסדר 'הר עציון' באלון שבות, שאמר כי הוא מתפלל להצלחתו.

‏"אני בטוח שבנט עושה את הדברים כי הוא מאמין שכך ייטב לעם ישראל", אמר הרב מדן והוסיף כי הוא, "מתפלל ומברך שהדרך תצליח, אף שאיני מסכים איתה".

ראש ישיבת "הגוש", התייחס למחאות אל מול ביתם של ראשי ימינה והבהיר: "אני חייב להגיד שכל מה שנשמע בהפגנות ליד הבתים של בנט ושקד לא מקובלות ואני חרד מאוד. התמונה של בנט עם הכאפיה מזכיר דבר מסוים, יש הסתה ואיומים".

לבסוף חשף הרב מדן כי יש לו ביקורת כלפי ראש הממשלה נתניהו: "הטענות שיש לי נגד נתניהו הן כבדות מנשוא. אני חושב שהיה צריך להרפות את הידיים מההגה ולתת למישהו אחר. לצערי הרב איני יכול להסתמך עליו היום. מה שהוא עושה בחודשים האחרונים יש לי טענות כבדות". 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן