אסון הרכבל | הרופאים של איתן: "הוא חזר להכרה מלאה ושוחח עם דודתו ששוהה לצדו"

מבית החולים באיטליה נמסר כי איתן בירן בן ה-5 יעבור בימים הקרובים מטיפול נמרץ למחלקת הילדים, מצבו עדיין קשה עקב שברים ופגיעות בטן. טרם קיבל את הבשורה על מות משפחתו

מתן ליונס מתן ליונס, חדשות כיפה 27/05/21 19:06 טז בסיון התשפא

אסון הרכבל | הרופאים של איתן: "הוא חזר להכרה מלאה ושוחח עם דודתו ששוהה לצדו"
ילדי משפחת בירן, צילום: פייסבוק

בית החולים "רג'ינה מרגריטה" בטורינו עדכן היום (ה') כי חל שיפור במצבו של איתן בירן, בן ה-5 שנפצע אנוש באסון הרכבל. "הילד ער ובהכרה במחלקת טיפול נמרץ", נמסר מבית החולים. "מנקודת מבט קלינית, הוא תחת השגחה בשל טראומה בחזה וגפיים שבורות. בימים הקרובים, הוא יצא מטיפול נמרץ ויועבר למחלקת אשפוז".

על פי בית החולים, איתן התעורר ומתקשר עם דודתו איה ומסתכל סביב ובימים הקרובים הוא ייצא ממחלקת טיפול נמרץ ויעבור לטיפול במחלקת ילדים. עם זאת מצבו של איתן עדיין מוגדר קשה, זאת עקב שברים רבים ופגיעת בטן שספג בהתרסקות הרכבל

משפחת בירן

משפחת בירןצילום: באדיבות המשפחה

מוקדם יותר היום, הארונות של עמית וטל, הוריו של איתן ואחיו הפעוט תום, שנספו באסון יחד עם סבו וסבתו - יצחק (איזי) כהן (82) ורעייתו ברברה כהן־קוניסקי (72), סבה וסבתה החורגת של האם טל, נקברו בבית העלמין אלונה. 

לבקשת המשפחה, ההלוויות התקיימו ללא סיקור תקשורתי ורק בני משפחה של הנספים, יחד עם חברים, אנשי הקהילה היהודית במילאנו ליוו את הארונות.

הרכבל באיטליה

הרכבל באיטליהצילום: shutterstock