שיתוף פעולה למען החינוך בירושלים

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט וראש עיריית ירושלים משה ליאון נפגשו בכדי לקדם יחדיו את החינוך בעיר ירושלים. ליאון: "שיתופי פעולה עם רשת בני עקיבא יביאו ברכה לכל העיר ירושלים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 26/05/21 15:19 טו בסיון התשפא

שיתוף פעולה למען החינוך בירושלים
צילום: דוברות עריית ירושלים

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט וראש עיריית ירושלים משה ליאון נפגשו אתמול לישיבת עבודה בלשכת ראש העיר. השניים דנו בהשתתפות גורמים נוספים בעירייה בהעמקת שיתוף הפעולה בין הגופים הן למען מוסדות הרשת בעיר והן למען כלל מערכת החינוך בעיר הבירה.

לרשת החינוך של בני עקיבא 5 מוסדות שונים בירושלים, ביניהם: ישיבת ההסדר בני עקיבא הכותל וישיבה ואולפנה בשכונת פסגת זאב. אחד הנושאים הנוספים שעלו מעבר לעניין החינוכי, הוא הרחבתה של ישיבת בני עקיבא נתיב מאיר והענקת אישור הבנייה למבנים החדשים כבר בעתיד הקרוב.

מוסדות הרשת מרבים לשתף פעולה עם מוסדות חינוך נוספים בעיר, כאשר תלמידי חוג המוזיקה בישיבת בני עקיבא "נתיבות חיים" לתורה ותעופה בפסגת זאב, מתנדבים במוסדות לחינוך מיוחד בעיר ומלמדים מוזיקה. כמו כן אולפנת בני עקיבא טל רמות הרימה לפני מספר חודשים את פרויקט "רוקמות אור" עם מוסדות חינוך נוספים בשכונת רמות.

מנכ"ל מרכז ישיבות ואולפנות בני עקיבא אלחנן גלט סיכם את הפגישה ואמר: "ראש העיר ואני מיודדים שנים רבות. ירושלים היא אורו של עולם וזכינו ברשת למוסדות רבים בעיר. בפגישה דיברנו על כיווני פעולה שונים כדי להביא לירושלים כולה חינוך ערכי ואיכותי שיופץ בסוף למדינה כולה. אני בטוח שנראה את הפירות מהפגישה כבר בעתיד הקרוב."

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון הוסיף: "שמחתי לפגוש את ידידי אלחנן גלט, אנחנו עובדים ימים ולילות למען מערכת החינוך הירושלמית ובעיקר למען ילדי ירושלים. שיתופי פעולה כמו עם רשת בני עקיבא יביאו ברכה לכל העיר ירושלים"