פעילת שמאל לבן גביר: "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ"

מזעזע: במהלך ראיון של ח"כ איתמר בן גביר בעמדת השידור של ערוץ 20 בכיכר רבין בתל אביב צעקה לעברו פעילת שמאל - "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ" . יו"ר עוצמה יהודית: "השמאל הקיצוני הפך לסותם פיות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/21 21:04 יד בסיון התשפא

פעילת שמאל לבן גביר: "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ"
בן גביר. , צילום: Olivier Fitousi/Flash90

אנשי שמאל ניסו לתקוף עמדה של ערוץ 20 וקראו לח"כ בן גביר: "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ". קבוצה של אנשי שמאל הגיעו לתאטרון הבימה והפריעו למהלך השידור בערוץ 20 לעיתונאי שמעון ריקלין שאירח באולפן הפתוח את יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר.

במהלך האירוע, ניסו מספר אנשי שמאל לנתק את החיבור לשידור ועמדו מול המצלמה כדי להסתיר את השידור. במהומה, הטיחה אחת מנשות השמאל הוותיקות בח"כ בן גביר: "חבל שלא גמרו אותך באושוויץ". 

המשטרה הגיעה למקום, אולם השוטרת שיר דהן החליטה שאין מקום לעכב את אנשי השמאל שהתפרעו והסתפקה בלקיחת פרטיו של אחד מאנשי השמאל. 

חבר הכנסת בן גביר מסר: "התמונה מתל-אביב מלמדת את כולם, עד כמה השמאל הקיצוני הפך לסותם פיות. אבל חמור מכך, איך משטרת ישראל מגלה אוזלת יד עצומה. פורעים אלו היו צריכים לבלות בבית מעצר, אבל לצערי בחסות המשטרה, הם שוחררו לחופשי והמסר של המשטרה 'תמשיכו להתפרע, תמשיכו להשתולל, אתם יכולים לפגוע בשידורים של אנשי הימין אתם מעל החוק".

העיתונאי רן בוקר: "לפי צילומי ערוץ 20, שוב הפרעות לעמדת השידור שלהם בתל אביב, שכוללות אמירה מזעזעת לעברו של חבר הכנסת איתמר בן גביר. הפרעות לתקשורת הן תופעה בזויה ולא משנה באיזה ערוץ מדובר. ומילים כפי שנאמרו על פי הצילומים לאיתמר בן גביר הן מזעזעות ואסור שיעברו לסדר היום."

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן