סטטוס-קוו בבריכה הירושלמית: שעות נפרדות אך תישאר פתוחה בשבתות

הפתרון לבריכת רמות: שתי הבריכות ברמות ישרתו את כלל האוכלוסיות. לאחר שנים של בניה, שיפוצים ותקציב עתק של עשרות מיליוני שקלים שתי בריכות יחלו לפעול בקרוב בשכונת רמות. הסטטוס-קוו בשכונה ישמר, והבריכה ברמות ב' תמשיך לפעול בשבת

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/21 19:16 ח בסיון התשפא

סטטוס-קוו בבריכה הירושלמית:  שעות נפרדות אך תישאר פתוחה בשבתות
צילום: דוברות עיריית ירושלים

הפתרון לבריכת רמות, הוחלט כי שתי הבריכות ברמות ישרתו את כלל האוכלוסיות. לאחר שנים של בניה, שיפוצים ותקציב עתק של עשרות מיליוני שקלים שתי בריכות יחלו לפעול בקרוב בשכונת רמות, הבריכה הוותיקה ששופצה ברמות ב', והבריכה החדשה בשכונת הקאנטרי. הסטטוס-קוו בשכונה ישמר, והבריכה ברמות ב' תמשיך לפעול בשבת.

שנים של השקעה, בניה ופיתוח מואץ, יסתיימו בשבועות הקרובים כששכונת רמות בבירה תהנה משתי בריכות ענק, משופצות, המותאמות לכל המשפחה, לצד חדרי כושר רחבי ידיים, חדרי ספורט ייעודיים, חדרי התעמלות, חדרי חוגים ועוד.

הבריכה החדשה היא כמובן הבריכה בשכונת הקאנטרי, הטובלת בנוף בראשיתי, וממוקמת בשכונה החדשה שסיימה להתאכלס לא מכבר. הבריכה הנוספת, היא הבריכה הישנה והוותיקה ברמות ב', שעברה שיפוץ מסיבי בסכום של למעלה מעשרה מיליון שקלים ותשרת בעיקר את הציבור הכללי, לאורך כל ימות השבוע, כפי שהיה במשך כל השנים.

במסגרת דיונים שנערכו באגף הספורט של העירייה ובהנחיית ראש העיר משה ליאון, הוחלט כי שתי הבריכות ישמשו את כלל האוכלוסיות בשכונה. 
במסגרת המודל הייחודי אותו קידם ראש העיר, כל מי שרוכש מנוי לאחת מן הבריכות יקבל באופן אוטומטי מנוי לשתי הבריכות בהם יוכל לרחוץ לאורך כל ימות השבוע ותכלול שעות נפרדות.
המודל הוא מודל שנועד לתת פתרון לכלל הציבורים בעיר ומהווה מודל פורץ דרך של פשרה והבנה לצרכי כלל האוכלוסיות בשכונה, מתוך רצון לסייע לכלל הציבורים באופן הראוי והמלא ביותר.
כאמור, גם הסטטוס-קוו בשכונה יישמר, והבריכה המשופצת תישאר פתוחה בשבתות לטובת המנויים.

ראש העיר ירושלים, משה ליאון: "אני שמח על הפתרון שגובש לאחר מחשבה מאומצת. הצלחנו לאזן בין הצרכים של תושבי השכונה ולהביא פיתרון שישמש את כלל האוכלוסיות בצורה מיטבית. הוכחנו שחיים משותפים הם אפשריים ואפשר לחיות זה לצד זה ולא רק זה על חשבון זה. נמשיך לפעול בכל כוחנו ליצירת מודלים לחיים משותפים בירושלים".

משה לאון

משה לאוןצילום: דוברות העירייה