לקראת השמיטה: אוצר הארץ מגייסת תמיכה בחקלאות הישראלית

רבני אוצר הארץ סיירו היום בעיר עפולה להרחבת התמיכה בחקלאות הישראלית לקראת שנת השמיטה. איתן מאיר, מנכ"ל אוצר הארץ: "דווקא בתקופה הזאת החקלאות הישראלית חשובה לזהות היהודית בארץ ישראל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/05/21 12:37 ח בסיון התשפא

לקראת השמיטה: אוצר הארץ מגייסת תמיכה בחקלאות הישראלית
אוצר הארץ, צילום: אוצר הארץ

כחלק מסיורים רבים ברחבי הארץ הגיעו אתמול (ג') צוותי אוצר הארץ לעיר עפולה ללמד ולהדגיש את חשיבות שמירת השמיטה במתכונת ההלכתית של "אוצר בית דין" בפני עשרות רבנים מעפולה והסביבה. הכנס בעפולה התקיים במעמד רב העיר עפולה, הרב שמואל דוד והרב יואל פרידמן מרבני מכון התורה והארץ.

במהלך כנס הרבנים הדגישו באוצר הארץ את החשיבות לתמוך בחקלאי ארץ ישראל ששומרים את שנת השמיטה כהלכתה. הרב יואל פרידמן הסביר לנוכחים את ההכנות של אוצר הארץ לשנת השמיטה, גיוס החקלאים והרחבת השירות בצורה מתקדמת ומקצועית להקל על צרכני השמיטה. באוצר הארץ מדגישים כי בשנת שמיטה יש זינוק של כ30% של יבוא סחורה מחו"ל ולכן כדי לחזק את החקלאות העברית זה הזמן להצטרף למיזם של אוצר הארץ.

איתן מאיר, מנכ"ל אוצר הארץ אמר: "דווקא בתקופה הזאת החקלאות הישראלית חשובה לזהות היהודית בארץ ישראל. בתקופה קשה זאת אין מקום ליבוא של סחורה מחו"ל לארץ. אנחנו מגיעים לנקודות רבות ברחבי הארץ כדי לצרף אלינו משפחות רבות שיקיימו מצוות שמיטה ויתמכו בחקלאי ארץ ישראל".