אחות משערי צדק תמכה בטרור - והושעתה

האחות נדאא סובחי המועסקת בבית החולים 'שערי צדק' פרסמה בחשבון האינסטגרם שלה, תמיכה בפורעים שפגעו ביהודים. לאחר דרישות של גורמי ימין בית החולים הודיע: "עד לסיום בירור מקיף של הנושא העובדת לא תשוב לעבודה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/21 20:19 א בסיון התשפא

אחות משערי צדק תמכה בטרור - והושעתה
בית החולים שערי צדק, צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

ישראל נמצאת תחת מתקפה כבדה זה היום השלישי, כאשר כוחות הביטחון נאבקים במספר חזיתות, הן מצד רקטות מרצועת עזה והן מצד מתפרעים בתוך הערים המעורבות. בלב כל האירועים ישנם אזרחים ערבים שמביעים תמיכה בתקיפות הטרור, בהם גם אחות בבית החולים שערי צדק. האחות נדאא סובחי המועסקת בבית החולים פרסמה רשת החברתית 'אינסטגרם', תמיכה בפורעים שפגעו ביהודים וייחלה לניצחון הפורעים.

"אלוהים הענק להם ניצחון יקר וברור, אלוהים הפוך את היום הזה ליום של כיבוש ושמחה עבור המאמינים בניצחונך", כתבה סובחי בעמוד שלה. בתגובה, שיגר יו"ר עוצמה יהודית ח"כ איתמר בן גביר מכתב למנכ"ל בית החולים פרופסור עופר מרין ודרש לפטר את האחות לרפואת ילדים. ח"כ בן גביר הזהיר שאסור לסמוך על אחות בית החולים, שאחריות בריאות ילדינו מוטלת עליה ולכן קיים חשש שהזדהותה של האחות עם אותם פורעים ברברים, בתקווה לניצחונם ולכיבוש הארץ על ידם, מעלה חשש שדעותיה הלאומניות והמסיתות, יגרמו לה לפעול בצורה לא אחראית בהענקת טיפול רפואי.

מתוך עמוד האינסטגרם

מתוך עמוד האינסטגרםצילום: צילום מסך

לאחר זמן קצר נודע מבית החולים כי האחות הושעתה מתפקידה עד להודעה חדשה, בתשובה לחדשות כיפה ממנהלת בית החולים נמסר: "עד לסיום בירור מקיף של הנושא העובדת לא תשוב לעבודה". שי גליק מנכ"ל בצלמו מסר: "כל מי שקורא לפגוע בנו חייב להיות מפוטר מיידית מכל תפקיד ותפקיד. אנחנו נמשיך להיאבק בתומכי הטרור מבפנים. ומזמינים מי שנחשף לתומכי הטרור לפנות לקו החם שלנו ונטפל".