בנט: "אני קורא לממשלה לא לסיים את הסבב הנוכחי בעזה לפני שחמאס משלם מחיר יקר"

יו"ר ימינה על האלימות בערים המעורבות: "להבטיח באופן מיידי את בטחונם של המשפחות שנצורות בבתים מפחד הפורעים הערבים". תוקף את הליכוד: "הפך ממפלגת שלטון למפלגה שנכשלת בניהול המדינה" | סמוטריץ': "בנט ושקד ממשיכים באובדן עשתונות ערכי בלתי נתפס"

חדשות כיפה חדשות כיפה 12/05/21 10:30 א בסיון התשפא

בנט: "אני קורא לממשלה לא לסיים את הסבב הנוכחי בעזה לפני שחמאס משלם מחיר יקר"
בנט. , צילום: Yonatan Sindel/Flash90

מבצע שומר החומות ממשיך לפגוע ברחבי בארץ, בין בירי הרקטות מרצועתעזה וכן המהומות האלימות בערים המעורובות. יו״ר ימינה נפתלי בנט התייחס היום (ד') למצב הקשה השורר בארץ בפייסבוק שלו:

״בעקבות הלילה הקשה של ירי מאסיבי מעזה ופרעות של ערבים ביהודים שהופקרו לגורלם, בערים המעורבות, אני קורא לממשלה לא לסיים את הסבב הנוכחי בעזה לפני שחמאס משלם מחיר יקר." הגיב בנט לאירועי ירי הרקטות מעזה.

בתגובה למהומות בערים המעורבות, כתב בנט: "בנוסף, על המשרד לבטחון פנים והמשטרה להבטיח באופן מיידי את בטחונם של המשפחות שנצורות בבתים מפחד הפורעים הערבים ולמצות איתם את הדין.  יש אמצעים לזהות אותם ואי אפשר להניח להם להמלט ללא עונש."

על הירי של תושב לוד לעבר ערבי שאיים על חיו: "המערכת המשפטית והפוליטית חייבת לגבות את מי שמגן בנשק על עצמו ועל משפחתו. "
העובדה שכרגע הם יושבים במעצר היא עוולה מוסרית, ומסר חמור למי שירצה בעתיד להגן על עצמו. 

"הליכוד הפך ממפלגת שלטון למפלגה שנכשלת בניהול המדינה ומוליכה אותה ברשלנות ממחדל לאסון." בנט תוקף את הליכוד.

בסיום דבריו הוא מגלה גיבוי מוחלט בהחלטות הממשלה: "ימינה תיתן גיבוי מוחלט לכל צעד להשבת הבטחון של ממשלת נתניהו-גנץ, במנותק מכל חישוב פוליטי. כעת הזמן להתאחד ולנצח״.

צילום: דוברות המשטרה

הציונות הדתית על הודעת בנט: "לתדהמתנו לא רק שבנט מסרב להוריד מהפרק הקמת ממשלה עם תומכי הטרור שפורעים היום ביהודי לוד, רמלה והנגב, אלא שבשעות אלה ממש הוא ממשיך לנהל איתם מגעים אינטנסיביים להקמת ממשלה. בנט ושקד ממשיכים באובדן עשתונות ערכי בלתי נתפס."