לכבוד יום ירושלים: תערוכת 'אמונה' הוצבה בלשכת ראש עיריית ירושלים

לכבוד יום ירושלים ותחת הכותרת "עשרה קבין של יופי ירדו לעולם" הציגו מספר אמנים שנבחרו, את עיצוביהם המשקפים את העיר ירושלים. מבין כל העבודות, נבחרה יצירתה של טלאור שמעון בוגרת 'אמונה'

חדשות כיפה חדשות כיפה 10/05/21 14:36 כח באייר התשפא

לכבוד יום ירושלים: תערוכת 'אמונה' הוצבה בלשכת ראש עיריית ירושלים
צילום: יח"צ

לכבוד יום ירושלים ותחת הכותרת "עשרה קבין של יופי ירדו לעולם" הציגו מספר אמנים שנבחרו מתוך מאות, את עיצוביהם המשקפים את העיר ירושלים, בתערוכה מיוחדת שאצרה קטיה טוב. יצירות אלו מוצגות בגלריה חדשה הממוקמת בלשכת ראש העיר משה ליאון

מבין כל העבודות, נבחרה יצירתה של טלאור שמעון בוגרת 'אמונה' -המכללה האקדמית אמונה לאמנויות ועיצוב לשמש כתערוכת קבע. טלאור שסיימה את לימודיה לפני שנתיים משמשת היום כמעצבת בערוץ 20 וכמורה לתקשורת חזותית בתיכון במודיעין. עוד הוצע בטקס, כי האותיות "ברוכים הבאים" בכניסה לעיר יוחלפו באותיות החדשות של טלאור.

טלאור וליאון

טלאור וליאוןצילום: יח"צ

את עבודתה שנבחרה עיצבה במסגרת פרוייקט הגמר בשנה ד' במחלקה לתקשורת חזותית, בהנחיית המעצב מאיר אשל. טלאור עיצבה את הגופן "אבן ירושלמית" בהשראת המגוון האדריכלי של המבנים בעיר.

ד"ר אפרת גרוסמן, ראש המכללה האקדמית 'אמונה' לאמנויות ועיצוב:  "אנו מודות לראש העיר שמקדם עשיה אמנותית בעיר ומביא לידי ביטוי את היצירה הירושלמית האותנטית שלנו. השילוב בין עולם היצירה לחיים בירושלים הוא מדהים. ירושלים יוצרת בנו לא פחות משאנחנו יוצרות בה.

ראש עיריית ירושלים משה ליאון: "אני מודה לסטודנטיות היקרות על העשיה המרגשת והמכובדת. ירושלים היא עיר ותיקה עם נשמה צעירה ובועטת, ואתן הסטודנטיות מראות את האופק והפוטנציאל שיש לעיר שלנו. אנו נמשיך לעודד תרבות ואומנות וכך ניתן ביטוי לגווניה של העיר".

יו"ר תנועת אמונה, ליאורה מינקה: "אמונה גאה בטלאור ובעבודה המקצועית של המכללה. בפרויקט הזה, כמו גם בהרבה מפעילויות תנועת אמונה, מודגשת אהבתנו לעיר ירושלים, ותרומתנו לאומנות ולאומנות יהודית".