מיקי זוהר: "בנט התחייב שלא יקים ממשלה עם השמאל"

חבר הכנסת מהליכוד תקף את ניסיונות גוש מתנגדי נתניהו להקים ממשלה, וטען כי יו"ר ימינה מפר את הבטחותיו לבוחרים. "אם היינו הולכים לבחירה ישירה אני מניח שנתניהו היה נבחר", הצהיר זוהר

ישי אלמקייס ישי אלמקייס, חדשות כיפה 09/05/21 09:17 כז באייר התשפא

מיקי זוהר: "בנט התחייב שלא יקים ממשלה עם השמאל"
מיקי זוהר., צילום: Tomer Neuberg/Flash90

4 ימים בלבד אחרי העברת המנדט להרכבת ממשלה ליאיר לפיד, והניסיונות של גוש מתנגדי נתניהו לגיבוש קואליציה נמשכים. הבוקר (א') התייחס חבר הכנסת מיקי זוהר לסיכוי שהליכוד יהיה באופוזיציה ולחבירת מפלגת ימינה למפלגות שמאל כדוגמת מרצ והעבודה בדרך להקמת ממשלה.  

"אני עדיין מקווה שבאיזו שהיא דרך נמנע את הקמת הממשלה המאוד מסוכנת הזו", אמר זוהר ל'כאן חדשות', והוסיף: "העם לא חושב שזה דבר נכון. חלק גדול מהבוחרים של בנט לא חשב לרגע שהוא יעשה את המעשה הזה, הרי הוא התחייב בכל הזדמנות שלא יקים ממשלה עם השמאל".

כזכור, אחד מניסיונות הליכוד היה קידום הצעת החוק לבחירה ישירה לראשות הממשלה - ניסיון שלא צלח לבסוף. חבר הכנסת זוהר התייחס לכך ואמר: "אם היינו הולכים לבחירה ישירה אני מניח שנתניהו היה נבחר והייתה פה ממשלת ימין ולא היינו במצב שבנט מוביל אותנו. בנט היה צריך להישאר בתוך הגוש".

יו"ר הוועדה המסדרת לשעבר הבהיר כי לדעתו, "הממשלה שעומדת לקום לא תוביל את ישראל לחוף מבטחים ונשלם מחיר כבד בהרבה אספקטים". 

 

" width="100%">